Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisLove spell

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Sommerfuglen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 12 Mar 2018 20:55
6

Love spell

Innlegg av Sommerfuglen »

Er det noen her som har noe erfaring med bruk av lovespell som har lyst til å dele erfaringene ? Har dere noen tips til utførelse ?
Jeg har tenkt til å bruke det for å få min eks tilbake. Det må sier at det er helt nødvendig at jeg får han tilbake iforhold til min egen helse rett og slett. Hadde aldri gjort noe sånn som dette om jeg ikke måtte.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Love spell

Innlegg av Aviator »

Jeg skjønner at du gjerne vil ha din eks tilbake. Men dette er på ingen måte riktig å gjøre. Det vil heller neppe fungere på den måte du ønsker at det skal, med mindre at det er meningen at han/hun skal komme tilbake. Din egen helse er ditt eget ansvar. Og du må heller gjøre andre grep for å forbedre og ivareta din egen helse. Enten det blir med eller uten din eks. Om du på absolutt vil bruke såkalte "Love spells" så bør det isåfall brukes på at du får kjærligheten inn i livet ditt igjen, uavhengig av hvem det i så måte måtte være. Såkalte "spells" er noe som brukes innenfor blant annet Wicca og det man ofte kaller moderne heksekunst. Selv så er ikke dette noe jeg bruker. Jeg bruker selv noe tilsvarende som kalles for "intensjon". Det å sette gode intensjoner ved bruk av tankens kraft. Men igjen, her må man være varsom og ikke handle ut ifra sitt eget ego. Det er ikke alltid at det er meningen at noe bestemt skal skje, det er ikke sånn det fungerer. F.eks innenfor kjærlighet så er det ikke alltid at det er meningen at man skal finne kjærligheten med en bestemt person, så man må være åpen for at andre kan komme inn i livet. Ofte er dette til ens eget beste. Og man må gå videre og ikke henge seg opp i fortiden. La det som skjer skje, og stol på at det alltid vil ordne seg. Selv om det ikke alltid gjør det på den måten man selv ønsker akkurat her og nå :)
Antall ord: 288

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !