Tusen takk for flott svar!
Jeg skal absolutt prøve på det ritualet, men tror jeg skal vente til jeg har født

Har bare to uker igjen til termin og har erfart at å gjøre div ritualer som krever en del blant annet emosjonelt ikke var spesielt bra da jeg gikk gravid med førstemann
Har lurt litt på om denne mannen kommer tilbake så ofte fordi at jeg over tiden nesten er blitt litt "besatt" av ham også, altså, hver gang jeg hører lyder eller opplever noe "uten om det vanlige" så tenker jeg på ham med en gang.
Han har som sagt snakket til meg før ved flere anledninger, men jeg skjønner som sagt ikke hva han sier.. Har ikke hørt språket før.
Han sang til meg en gang også, dvs, det var mer som et rim enn en sang, men ante jo ikke hva han sa så var litt vanskelig å definere hva det egentlig var han drev med.
Har også tenkt på at den gangen jeg klarte å ta tilbake energi i fra han så så jeg for meg en rød gammel dør, den var veldig skremmende, men jeg ble på en måte trukket mot den, og denne "mannen" virket nesten redd for at jeg skulle åpne den..
Jeg turte ikke å gjøre det å angrer litt på det egentlig, men det var liksom noe som sa meg at jeg ikke skulle gjøre det. Har ikke sett den siden.