Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerSjel forlater kroppen avbildet!

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Sjel forlater kroppen avbildet!

Innlegg av g.r.y »

Utgangspunktet for å klikke inn på denne videoen, var å se hva det var for noe tull de hadde funnet på her, men så skulle det i stedet vise seg å være et av de tilfellene hvor en overraskes av at det faktisk er noe som virker seriøst.

Her er det ei som tar et bilde av et ulykkessted uten å vite at det dreide seg om en kollisjon som kostet 3 mennesker livet. Hun bare knipset et bilde for å melde fra at hun blir forsinket og hvorfor, også viser det seg at det inneholder langt mer enn som så:...

ZwtTl65mSlA
Antall ord: 99
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Sjel forlater kroppen avbildet!

Innlegg av Morris »

g.r.y skrev: 19 Des 2018 17:44 Utgangspunktet for å klikke inn på denne videoen, var å se hva det var for noe tull de hadde funnet på her, men så skulle det i stedet vise seg å være et av de tilfellene hvor en overraskes av at det faktisk er noe som virker seriøst.

Her er det ei som tar et bilde av et ulykkessted uten å vite at det dreide seg om en kollisjon som kostet 3 mennesker livet. Hun bare knipset et bilde for å melde fra at hun blir forsinket og hvorfor, også viser det seg at det inneholder langt mer enn som så:...

ZwtTl65mSlA
Ja, det er heftige greier! Mange kan nok sikkert mene at bildet er gjort noe med, men jeg har selv et eget video opptak hvor opptaker stod i overvåkningsmodus mot en video opptaker fordi jeg opplevde at det skjedde så mye merkelig innomhus. Da jeg så opptaket var det ingenting å se, men en masse rare lyder som hule fottrinnlyder + at jeg hørte zoomelyd fra kameraet uten at bilde bevegt seg. Det kom også lyder som at noen fiklet med selve kameraet uten at det var andre enn meg selv i huset, jeg låste alle dører før jeg satte opptaket på. Og i tillegg satte jeg opp en bevegelsesalarm litt strategisk til, slik at ingen kunne komme nær kameraet uten at den fortalte det, og det skjedde heller ikke.
Jeg ble vàr en forstyrrelse like etter zoomelyden, og satte ned farten på filmavspillingen, og da viste det seg en regnbuestrek som vandet fra høyre og over mot venstre side av skjermen!
Når jeg stoppet den midt i bildet, var det en fullstendig loddrett regnbue - strek! Det tilsvarer vel omtrent det bildet du viser til. Det rare var at filmen etter hvert satte seg fast i kasetten og ble ødelagt.
Antall ord: 315

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links