Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale saker"Skrift" i støvet på TV'en. Teorier om hva det står?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

"Skrift" i støvet på TV'en. Teorier om hva det står?

Innlegg av FFlower »

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært innlogget her!!

I dag morges våknet jeg til krussedulling i støvet på tv'en min (jeg skal bli flinkere til å børste støvet av skjermen altså), og jeg lurte på om noen av dere har noen teorier om hva som evt. blir prøvd å bli fortalt? Enten så er det bare for å vise "her er jeg", eller så er det kanskje et forsøk på å skrive noe. Jeg syntes hvert fall det ser ut som det starter med en L, også en liten O, og evt. en T med en veeeldig lang strek haha!

Til de som lurer så var hele tv-skjermen dekket av støv i går og det var ingen krusseduller. Jeg har ikke vært bortpå å tegnet på tv'en selv.

Tenkte bare å høre med dere for moroskyld. Jeg kommer ikke fram til noe klokt i alle fall!

Ha en fin ettermiddag :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene til å se filene vedlagt dette innlegget.
Antall ord: 161
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links