• Active Topics  Bakover Forover Stopp Play
                                                                Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en her ------->

OBS: > Info om GDPR
EUs nye personvernforordning
Klikk her for detaljer{Link}

GDPR - General Data Protection Regulation, som vil tre i kraft i Norge i løpet av sommeren.
Også paranormal.no må rette seg etter gjeldende lover og regler.
Vå personvernpolitikk finner du her **

Forøvrig:
Dersom du oppdager tråder som må ryddes opp i i forumet, bruk rapporteringsknappen [!] Det er med DIN hjelp vi kan få ryddet opp her !
Har du spørsmål, send Asbjørn en PM

Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en som viser seg når musa peker i øvre høyre hjørne av meldingen.

Andre paranormale sakerØyne skifter farge..

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

• Annonse
Ønsker du din egen nettside ?

Brukeravatar
Terra
Moderator
Moderator
Har LIKT: 606 ganger
Blitt likt : 495 ganger
Kontakt:

Re: Øyne skifter farge..

Legg innav Terra » 09 mar 2018 18:44

nergalrofocale skrev:Hei.har opp igjennom tiden lagt merke til at jeg på bilder ofte har forskjellig øyenfarge fra tid til annen.

så de siste månedene har jeg fått samboer til og sjekke, om selv sjekket med speil hva slags øyenfarge jeg har.

blå/grå er hva som står i passet mitt, og som er den daglige fargen på øynene.
men ved kvelds/natt tid er de dypt mørkegrønne(nesten svarte) eller ekstremt grønne.nesten glødende.

Har hatt samme bakgrunn og omgivelser ved sjekk men det hender også at folk rundt meg spør om jeg bruker linser pga de mørke eller sterke fargene.
Dette er forøvrig også ett fenomen som oppstår under mitt *paranormale* arbeid, feks healing.

noen tips til hvorfor? det er samme om jeg bruker hvite eller sorte klær, øyenfargen endrer seg uansett, så det har ikke påvirkning fra klærne eller andre ting som evt skulle fremheve noe.

Jeg har heller ingen forklaring på dette fenomenet og opplever noe av det samme som deg. I grunnen veldig morsomt :-)
«Alle kan ikke gjøre store saker, men alle kan gjøre små saker med stor kjærlighet.»
- Moder Teresa

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Annonse
Ønsker du din egen nettside ?

Gå tilbake til «Andre paranormale saker»