Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Alver, Troll, Underjordiske osv..Alver

Alver, Troll, underjordiske, - overnaturlige vesener, - med mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - Alver

Innlegg av Svartepus »

lillemy00 skrev:Hei!
Hva er betydninger med det å se alver? min mor så i dag tidlig 3 alver, hva vil de, og hvorfor viser de seg for henne, i tillegg var det en som plystret, og og "ga" henne et brev. Før hun så alvene, kunne hun se to hender, som lå over hverandre, slik man ligger når man er død. Hun forstår ikke sammenhengen. Noen har som har en forklaring? :)
lillemy00 skrev: Var vel aldri min mening at dere skulle fortelle meg hva dette er, lurte bare på hva og hvorfor! ikke at spørsmål stilles, men når man starter setningen med " I går skrev du om en bekjent, som så engler, i dag er det alver, og henviser til kopi av linken med mitt innlegg, kanskje ikke det jeg forventet, men ok :) like blid jeg :)
Bra at du er like blid, men jeg er fremdeles litt forvirret over hva du egentlig ønsker innspill på når du først spør om vår mening, for så å skrive at det aldri var din mening at vi skulle fortelle hva dette var.
Antall ord: 190
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Alver

Innlegg av Borte.. »

Jeg tror dette er nok et eksempel på at noen tenker at dette er et forum for det paranormale og derfor må det være en selvfølge at folk ikke stiller seg kritisk til det man har å fortelle? :dontknow

Det er et seriøst forum ja, men ser folk noe de stusser på, så vil det jo helt klart bli tatt opp. Ikke ta det personlig.
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

- Alver

Innlegg av Asbjørn »

Alver som kommer med et budskap, - i form av et brev....
Og mange vet at "postmannen plystrer" . . .

Kan hende det er noe rundt huset som hun bør bli obs på, noe som alvene vil gi bekjed om.

Brevet var der, fordi alvenes språk er ikke enkelt å forstå for mennesker, men hadde hun tatt imot brevet og kikket inni, tror jeg hun hadde fått svaret.

Dette kan og være "den andre siden" som forsøker å formidle et budskap, og at "synene" fikk det til å bli alver.

Det er nemlig ofte diffuse signaler en får inn, og de er ofte lett å feiltolke.

Hvis hun driver med meditasjon, tror jeg det er veien å gå for å få vite mer.

A
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lillemy00
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Des 2013 20:16
10

- - Alver

Innlegg av lillemy00 »

Asbjørn skrev:Alver som kommer med et budskap, - i form av et brev....
Og mange vet at "postmannen plystrer" . . .

Kan hende det er noe rundt huset som hun bør bli obs på, noe som alvene vil gi bekjed om.

Brevet var der, fordi alvenes språk er ikke enkelt å forstå for mennesker, men hadde hun tatt imot brevet og kikket inni, tror jeg hun hadde fått svaret.

Dette kan og være "den andre siden" som forsøker å formidle et budskap, og at "synene" fikk det til å bli alver.

Det er nemlig ofte diffuse signaler en får inn, og de er ofte lett å feiltolke.

Hvis hun driver med meditasjon, tror jeg det er veien å gå for å få vite mer.

A
Tusen takk for svar Asbjørn :) det var et sånt svar jeg var ute etter :) en forklaring på hvorfor alver kan viser seg :) jeg er ikke verdens beste på å forklare, skjønte jeg. Dette er helt nytt for henne, og hun prøver å meditere litt hver kveld, for å finne svar :) klart man har mye spørsmål når alt er nytt :) takk igjen..
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links