Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Alver, Troll, Underjordiske osv..Begynner å plage.

Alver, Troll, underjordiske, - overnaturlige vesener, - med mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

lisehe2806
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 07 Nov 2011 09:46
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Tromsø

Begynner å plage.

Innlegg av lisehe2806 »

Hei, jeg er egentlig ganske ny inne på det her men jeg flyttet til kjæresten min for to måneder siden og siden da har vi merket rare ting. Jeg skal starte fra begynnelsen av, beklager hvis det blir et litt langt innlegg.

Første gang jeg var her satt vi i stuen og ventet på at foreldrene hans og moren min skulle komme, da de kom satt vi å snakket. Da plutselig moren til kjæresten min sa at det kjentes ut som om det var noen som først strøk hun opp etter låret og så klorte henne fra låret og ned på baksiden av låret, vi trodde jo selvfølgelig hun køddet. Men etterhvert begynte vi og merke denne kloringen om natten, det har hendt at jeg har våknet opp med et kloremerke på låret og han med masse klore merker på maven eller ryggen. Vi trodde jo først at det bare var jeg som hadde litt for lange negler, så jeg klippet de pinn korte og da ble det bare verre.

En dag hadde vi hatt besøk av noen venner, og snakket om denne kloringen. Da det plutselig kom en forferdelig kjølig bris rundt oss. Jeg vet at vi hadde ventilene åpne men ingen vinduer. Og selv jeg som ikke tror på slike paranormale greier ble redd for en bris kan ikke (mest sannsynlig) fly rundt i en sirkel over bordet, som om det skulle vært en tornado bare mye mye svakere..
Etter en stund hadde vi alle glemt av det som skjedde, så vi satte på en litt morsom film. Når man skal gå fra stuen til badet må man gå forbi kjøkkenet og ut i en lang korridor før man kommer dit, så var det en kompis som skulle gå på toalettet og det var akkurat som om han ikke kom seg forbi kjøkkenet. Eller han klarte jo men han fikk en ekkel følelse i seg når han skulle så han trakk seg.

Dette hende i de to første ukene jeg bodde sammen med han. Etter det har det ikke hendt noe. Men nå har det holdt på å plage oss i ca ei uke i strekk. Rommet vårt er firkantig, med sengen inntil høyre hjørne når man kommer inn døra. Så står det et skap inntil venstre hjørne også er det en tv midt på høyre vegg og noen bilder på veggen rett foran døren. Jeg satt med skapet, og kjæresten min i sengen, plutselig kom det et stearin lys flyvende fra nattbordet og snitter meg på skulderen og datt ned på gulvet ved siden av meg, og det skal ikke være fysisk mulig. Kjæresten min har sett dugg som han sier gå rett forbi seg, og vi begge merker ubehag for å sove.

Hva er dette, kan noen gi meg et fornuftig svar på dette. Begynner å bli bekymret.
Antall ord: 504

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Begynner å plage.

Innlegg av jeditrond »

Det høres ut som om noen som har bodd der før ikke liker de nye leieboerne sine. Dere burde nok få en klarsynt/husrenser til å ta en kikk.
Antall ord: 30
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

- Begynner å plage.

Innlegg av manitou »

Her trengs det nok en rens ja. En solid en også vil jeg tro, ut ifra de til dels sterke fysiske symptomene. Man må også være klar over at det ikke er alle energier man kan sende til "den andre siden", som vi så ofte ser i "Åndenes Makt" o.l. programmer. Naturenergier f.eks. kan ikke fjernes, men nå virker jo dette mer som en "plageånd", og de kan fjernes, selv om det ikke nødvendigvis er veldig lett og få til.
Antall ord: 85
Skinwalker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links