Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Aktuelle tvprogrammerJakten på den 6e sans 2011

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 30 Mai 2008 21:59
15
Blitt takket: 8 ganger

- - Jakten på den 6e sans 2011

Innlegg av Multatuli »

Nephandi skrev:Hvorfor andtar du at det er et offer når det gjelder å bruke overnaturlige evner for betaling, men alle andre tjenester hvor resultatet ikke er sikkert, det er greit. Så lenge man ikke påstår noe om ikke er sant når man selger tjenestene sine, så lenge man informerer om at det kanskje ikke vil fungere så ser jeg ikke noe problem. Det er også veldig mange synske som gir kundene pengene tilbake om de ikke er fornøyde. Og jeg tror det er her du ikke helt har fått med deg noe, det er utrolig mange som går til synske av forskellige grunner som er veldig fornøyde med resultatet.
Må innrømme at det er svært vanskelig å tro på all denne svadaen uten et eneste lite bevis. Men om noen her inne kan finne gifteringen min som jeg mistet for 20 år siden, skal jeg kanskje tro dette er virkelig
Dette er vanskelig å gjøre over internett, og spesielt med en person som er så negativ. Men jeg skal gjøre et forsøk. Jeg tror ikke det er noen giftering som du har mistet, du har sagt dette som en slags test, men det er et smykke som du mistet for lenge siden, jeg får intrykk av at du bodde et annet sted når du mistet det, men at du bodde der bare midlertidig. Jeg snakker ikke her om et hotel, jeg snakker om et sted du faktisk bodde men du bodde der ikke lenge, jeg tror du mistet smykket du tenker på der. Personelig tror jeg ikke du vil finne smykket, men du kan spørre de som eier leiligheten eller hybelen du bodde i om det og kanskje de har det.
Vel - der ser du. Du tolker meg og sier jeg ikke har mistet gifteringen min. Nå sier jeg til deg at jeg mistet gifteringen min, og at jeg gjerne skulle finne den igjen.
Antall ord: 328

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Jakten på den 6e sans 2011

Innlegg av Nephandi »

Det er ikke alltid det folk sier stemmer, og min følelse var at du snakket om et annet smykke enn en giftering. Nå dette kan være feil, som sagt det er ikke lett å få noe indrykk over internett med en person som er veldig negativ til det paranormale, om jeg ikke hadde rett så får du heller leve med det siden jeg gjorde så godt jeg kunne.
Antall ord: 70
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links