Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserMannen i hvite klær.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Surrender
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 30 Okt 2016 14:03
7
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

Mannen i hvite klær.

Innlegg av Surrender »

En tidlig morgen når jeg stod opp så jeg ut vinduet, det var lys fra gatelysene. Jeg så en mann i hvite klær, han sendte meg en telepatisk melding "Stol på deg selv og dine evner". Jeg fikk noe å tenke på da, snakket om det med sykepleieren som kommer her. Han mente det var fordi jeg var trøtt osv, tror ikke det. Dette var tydelig, og jeg vil gjerne stole på meg selv og mine evner. Jeg tror det var en guide eller en hjelper. Og her en dag så jeg en dame på veien, det var på dagen. Plutselig var hun borte. Flere som har opplevd dette? Hadde vært redd hvis de hadde gått inni huset, men føler jeg ble respektert. Fikk se dem på avstand, så jeg ble ikke redd.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Mannen i hvite klær.

Innlegg av Terra »

Surrender skrev:En tidlig morgen når jeg stod opp så jeg ut vinduet, det var lys fra gatelysene. Jeg så en mann i hvite klær, han sendte meg en telepatisk melding "Stol på deg selv og dine evner". Jeg fikk noe å tenke på da, snakket om det med sykepleieren som kommer her. Han mente det var fordi jeg var trøtt osv, tror ikke det. Dette var tydelig, og jeg vil gjerne stole på meg selv og mine evner. Jeg tror det var en guide eller en hjelper. Og her en dag så jeg en dame på veien, det var på dagen. Plutselig var hun borte. Flere som har opplevd dette? Hadde vært redd hvis de hadde gått inni huset, men føler jeg ble respektert. Fikk se dem på avstand, så jeg ble ikke redd.
"Stol på deg selv og dine evner." Dette er alltid et godt budskap! Og jeg tror det kan komme fra en hjelper du har, ja. Jeg har også opplevd som du at du så noen på avstand som plutselig ikke var der lenger. Husker spesielt en gang jeg sa til min turvenn at hvor ble hun i den røde jakken av, så du hvor hun ble av? Men, nei, min turvenn hadde ikke sett noen dame i en rød jakke... Bare resten av følget han så...
Antall ord: 229
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links