Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserLukt på spesielle steder??

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

Lukt på spesielle steder??

Innlegg av uvitenjente »

Hei!

Jeg lurer på en liten ting, jeg har en kjæreste å er mye hjemme hos han. Vi har begge evner, men jeg er et medium. Det jeg lurer på er at vi ofte merker kraftig røyke luft (som et røyke rom i gamle dager når det var lov å røyke inne), også er det skikkelig grøt lukt av og til. Dette er jo ikke noe uvanlig når vinduer står åpne og ventiler er på å lufter i hjemmet, men det som skremmer meg litt er at det er aldri et åpent vindu eller dør, å ventilene er ikke på så det kan ikke være vind gjennom strømming. Også er det noe annet rart med det, det er bare på et lite område. Altså en spesiel plass å går en utenfor denne plassen som lukten er så er lukten vekke.... Jeg luer på hvorfor vi kjenner disse luktene?
Og hvorfor slikt skjer??

Håper sårt noen svarer! Er redd for å være hos han nå, og når luktene kommer kjenner jeg ingen ånder eller noe vond energi
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Lukt på spesielle steder??

Innlegg av Arven »

Som medium vet du nok at energier, ånder, engler og hjelpere kan gi seg tilkjenne gjennom dufter. Det er ikke sikkert du automatisk plukket dem opp, selv om de er tilstede.
Jeg kjente godt når min bestefar kom en tur ( lenge siden nå) for da luktet det alltid sterkt etterbarberingsvann.
Farlig er det ikke
Antall ord: 55
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uvitenjente
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jun 2012 16:18
11

- Lukt på spesielle steder??

Innlegg av uvitenjente »

Er litt skummelt for meg, for jeg er vant med å kjenne personener rundt meg, men når dufter kommer så kjenner jeg ikke igjen de, og de er bare hos kjæresten min. men nå når jeg stod opp å gikk inn i stua luktet det nytraktet kaffe, noe jeg ikke drikker å ikke har kaffe maskin en gang, men jeg kjenner ingen som har drukket det som har gått på andre siden. Er det noen av hans som følger meg også?
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Lukt på spesielle steder??

Innlegg av jeditrond »

uvitenjente skrev:Er litt skummelt for meg, for jeg er vant med å kjenne personener rundt meg, men når dufter kommer så kjenner jeg ikke igjen de, og de er bare hos kjæresten min. men nå når jeg stod opp å gikk inn i stua luktet det nytraktet kaffe, noe jeg ikke drikker å ikke har kaffe maskin en gang, men jeg kjenner ingen som har drukket det som har gått på andre siden. Er det noen av hans som følger meg også?
Det er sikkert noen av hans som følger deg, de merker at du er et medium regner jeg med og forsøker å komme i kontakt med deg. Jeg tror heller ikke det er noe farlig, som Arven skrev er det ofte slik at ånder gir seg til kjenne med lukter som "beskriver" dem som f.eks. tobakkslukt slik min avdøde far gjerne gjør :)
Antall ord: 151
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links