Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserDatteren min ser mye..

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

julie77
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Mar 2012 15:13
12
Blitt takket: 2 ganger

Datteren min ser mye..

Innlegg av julie77 »

Har hatt en del episoder med datteren min som nå er 8.
Det begynte da hun var nesten tre og ikke kunne ligge på rommet sitt mer, kunne ikke være der i hele tatt fordi det var kommet en gammel dame dit. Hun var så redd første gangen at hun illskrek og var helt stiv. Jeg flyttet senga hennes inn på rommet mitt og rommet hennes ble mer som et lager, hun ville hvertfall ikke inn dit. En dag kom katten vår seg inn dit(bruker ikke ha katter på soverommet) og han kom løpende ut som om noe hadde skremt han der inne. Noen uker seinere snakket jeg med husverten vår. Da fortalte hun at moren hennes hadde dødd en måned før. Huset vi leide var kårhuset på gården og rommet til datteren min var soverommet til hennes foreldre til de flyttet på gamlehjem.
En gang i femårsalderen kjørte vi forbi et hus som har stått tomt i over ti år. Ikke veldig gammelt hus, men det står tomt fordi en dame ble drept der med en slags kniv(heter det sigd?). Dette er jeg 100% sikker på at datteren min aldri har hørt om. Da flirte hun plutselig litt rått i baksetet og lurte sa "mamma, hvorfor står det dame full av blod med en kniv inn her(pekte på brystet) og leker død"

Sist var for to år siden. Da var vi på besøk hos noen bekjente av meg. Da vi kom dit pekte hun på et gammelt bygg som har vært et slags verksted de senere år, men bygget er så gammelt at det er fredet. Ja hun pekte på det da vi kom og sa veldig alvorlig "dit inn må ingen mennesker gå, der bor det spøkelser". Ja jeg syntes jo det var litt ekkelt men tenkte at det ser nå gammelt og fallferdig ut så kunne nå bare være hennes fantasi. Datteren min dro ut og lekte sammen med ungene der, og kom inn etter ei stund. Da hadde hun vært inne i det huset og sett. Der hadde hun snakket med ei lita jente kunne hun fortelle. Foreldrene hennes hadde ikke vært så snill med henne og hadde til slutt slått henne i hodet til hun ble død og gravd henne ned i hagen så ingen skulle få vite hva de hadde gjort. Men hun lille jenta likte ikke å ligge i den kalde jorden så hun hadde kommet seg opp og inn i det huset, og bodde i en liten trekasse i et hjørne der. Så avsluttet hun med å si drømmende "vet du mamma, hun var så fin som en engel"....

Ren fantasi? jeg vet ikke.....
Antall ord: 471

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Datteren min ser mye..

Innlegg av keke »

kanskje en ide å spøre hvor hun ligger skjult begravd? melde ifra til politiet om du finner levninger?
Antall ord: 18
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss_sunset
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 03 Okt 2013 19:16
10
Kjønn (valgfri): ung kvinnne
Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 33 ganger

- Datteren min ser mye..

Innlegg av miss_sunset »

At barn ser og tar inn mer enn voksne er jeg helt overbevist om og jeg er derfor ganske så sikker på at din datter har hatt samtaler med denne jenten. Jeg tror jeg ville snakket mer med henne og spurt om hun kan vise hvor jenten ligger i jorden. Deretter ta en telefon og nevne det for politiet. Hvorvidt det stemmer eller ikke vites ikke, men bedre å melde fra en gang for mye, enn en for lite. Det er i allefall mitt syn på saken. :)
Antall ord: 86
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TereseBee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 23 Sep 2013 22:39
10
Kjønn (valgfri): Beach **;)
Lokalisering: Ateist Land (dessverre)
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Datteren min ser mye..

Innlegg av TereseBee »

Hvis du har mistanke om at datteren din har overnaturlige evner tror jeg nok den beste måten å reagere på ville være å ikke avfeie det, men heller spørre etter konkrete detaljer.

"Synske Barn" av Sylvia Browne synes jeg i all fall er en oppklarende bok :mozilla_wink:
Antall ord: 49
People who deny the existence of dragons are often eaten by dragons. From within.
-Ursula K. Le Guin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Datteren min ser mye..

Innlegg av Fero »

Det ser ut til at vedkommende som startet denne tråden ikke har vært pålogget siden den dagen hun registrerte seg som bruker, så vi får vel neppe vite noe mer om henne og datteren :?
Antall ord: 38
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links