Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserNavnet hans dukker opp over alt

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av Penny23 »

(Vet ikke helt om jeg har publisert tråden under riktig kategori)
For noen år siden ble jeg "fyrverkeri" forelsket i en fyr. Vi holdt sammen i 5 mnd, da han fant ut at han ikke ville mer. Jeg savnet han lenge, og vi fikk kontakt igjen for noen gode mnd siden, men han var fortsatt ikke klar for noe. Jeg har nå fått meg en ny kjæreste som er helt fantastisk, men det startet ikke med samme fyrverkeri følelsen som med han første. Jeg har det så fint med min nye kjæreste og er veldig glad i han. Men navnet til han første dukker opp virkelig over alt, og han har et navn som ikke er så vanlig. Dette begynte i september. Jeg tenker vanligvis ikke på han lenger, med mindre navnet dukker opp. På tv dukker navnet plutselig ofte opp, aviser, instagram, facebook, i bøker osv. For noen netter siden våknet jeg midt på natten for å gå på do, var veldig tåkete i øynene siden jeg var så trøtt. Gikk forbi en bokhylle og så tilfeldigvis bort på en bok. Forfatteren på boken var navnet til han første, ble nesten litt skremt jeg. Kan dette være et tegn? Hva kan det i så fall bety? Han avsluttet forholdet på en lite fin måte, og er en person som trenger mye oppmerksomhet fra andre kvinner. Dette er noe jeg aldri kunne hatt et forhold til, og det er ikke sånn at jeg vil ha han tilbake.
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av Asbjørn »

Det er nok heller det at du nå er blitt obs på at det dukker opp. Dermed er du mer bevisst, og biter deg merke i det.

Forsøk å se etter et annet navn, - bare finn på noe, og se etter hvor ofte det dukker opp....

Jeg har veldig mye av 11:11, 22:22, 12:22 osv osv , og legger merke til de fordi jeg er obs på det.
Jeg ser sikkert de fleste andre kombinasjoner også, som 09:21 , 21:37 osv, men legger ikke merke til de fordi jeg ikke har fokus på de.

Som sagt, finn deg et annet navn å fokusere på som Hans, Ola, Trine, Eller Truls, og du vil oppdage at de og dukker opp overalt, når du først fokuserer på de...

A
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av jeditrond »

Kan også være at du har uoppgjorte følelser rundt ham som du må ta tak i for å komme deg videre :)
Antall ord: 22
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av lullu »

Jeg har opplevd å "høre" og se et navn over lengre tid før en person med det navnet dukket opp i mitt liv.
Så kanskje er det et "hint" om at han kommer til å dukke opp i livet ditt igjen eller som Jeditrond sier, at du har noen uoppgjorte følelser ang han
Antall ord: 54
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av Penny23 »

Hvordan kan jeg evt bli kvitt de uoppgjorte følelsene? Vil nok alltid bry meg bittelitt om han, men jeg vil ikke tilbake til han. Vil ikke ha noen andre enn han jeg har nå, han er et fantastisk godt menneske som virkelig setter pris på meg og jeg på han (er veldig lykkelig). Han første sa til meg at han fortsatt er litt glad i meg. Jeg vet ikke om han snakker helt sant, for fikk inntrykk for en stund siden at han syntes det bare var greit å ha meg "gående på gress". Virker/virket som han ville ha med der, men samtidig ikke ha meg. Forvirrer meg veldig når navnet hans dukker opp over alt, da blir jeg redd for at jeg har valgt feil.. Høres helt dumt ut..
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av jeditrond »

Penny23 skrev:Hvordan kan jeg evt bli kvitt de uoppgjorte følelsene? Vil nok alltid bry meg bittelitt om han, men jeg vil ikke tilbake til han. Vil ikke ha noen andre enn han jeg har nå, han er et fantastisk godt menneske som virkelig setter pris på meg og jeg på han (er veldig lykkelig). Han første sa til meg at han fortsatt er litt glad i meg. Jeg vet ikke om han snakker helt sant, for fikk inntrykk for en stund siden at han syntes det bare var greit å ha meg "gående på gress". Virker/virket som han ville ha med der, men samtidig ikke ha meg. Forvirrer meg veldig når navnet hans dukker opp over alt, da blir jeg redd for at jeg har valgt feil.. Høres helt dumt ut..
Har du prøvd meditasjon? Får du til å meditere ti minutter daglig, vil du etterhvert begynne å jobbe med disse følelsene han skaper i deg. Den usikkerheten rundt om han faktisk ønsker deg tilbake vs han du er sammen med nå m.m. Meditasjon er fine greier for å få renska opp harddisken vår :D
Antall ord: 192
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av Penny23 »

Har du noen tips til meditasjonsøvelser jeg kan utføre for å få litt mer klarhet i det?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av jeditrond »

Penny23 skrev:Har du noen tips til meditasjonsøvelser jeg kan utføre for å få litt mer klarhet i det?
Denne er fin: http://meditasjon.nyttiginfo.no/
Antall ord: 27
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 16 Sep 2018 22:55
5
Kjønn (valgfri): Dame
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Navnet hans dukker opp over alt

Innlegg av Miss4ofWands »

Det er bare en måte man kan komme fri fra disse mønstere og det er å elske seg selv. Vis universet og deg selv at du elsker deg selv høyere, gjør alle de tingene som pleier deg selv. Mediter, ta bad med urter, gjør ting du har lyst til. Begynn å manifistere kjærlighet til deg selv i meditasjonene dine. Når du har gjort dette over tid, så kommer han enten tilbake, eller så gjør han noe utrolig dumt slik at han er borte for alltid. Det du kan gjøre for din verden er kun å være lykkelig og å spre kjærlighet til andre. Er du ulykkelig, eller savner noe, spres dette til universet og du tiltrekker deg det du sender ut. Det å se "tegn" som et navn, betyr at du kanskje har en sjelelig forbindelse med denne personen. Det er imidlertid ikke sikkert at det er meningen at du skal ende opp med denne gutten du ser navnet til. Ofte sendes sjeler for å lære oss lærepenger for å bli et bedre menneske. Umennesklig vonde kjærlighetssorger etc, kan være med på å åpne oss åndelig. Høres jo ut som det tok tid å glemme han og kanskje er det hans oppgave å utvikle personligheten din. Uannsett vær takknemmelig, det som er meningen er meningen og det skjer utfra universet sin vilje.
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links