Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Mistede ting og dyrNå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Plassen for å spørre om noen "ser" dyr eller ting du har mistet.
Skrivetilgang får du først når du har minst 25 innlegg.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Fero »

Det med sofa eller stol tror jeg er Høretil, for jeg tror ikke det er meg. Spennende! :) Jeg mener helt klart å huske at jeg tok pendelen av lampa, og pakket den ned et sted, så jeg tror ikke den har havnet i sofaen (det sto en ved siden av, og den er heller ikke stuet bort —broren min bor nå i samme leilighet, med sofaen). Har prøvd å lete sammen med det logiske, men ikke kommet noen vei. Jeg må virkelig ha vært i ørska i det jeg pakket den ned, for det er helt blankt i topplokket :roll:

Ikke ringer det noen bjeller med tanke på det rosa silkemyke heller, hmm. Nå ble jeg enda mer nysgjerrig, enda jeg egentlig har slått meg til ro med at pendelen sikkert er tapt for alltid.

Skal jeg gå å lete litt mer på loftet da, tro? Problemet er nå at eskene der er fra pakkerunde nummer to, mens den ble borte i pakkerunde nummer én. Men det var vel noen roteesker som aldri ble pakket opp etter første runden, kanskje. Åhh, hvorfor er jeg så himla dårlig stilt når der kommer til hukommelse :rasende
Antall ord: 196
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Svartepus »

Fero skrev:Åhh, hvorfor er jeg så himla dårlig stilt når der kommer til hukommelse :rasende
Velkommen i klubben! :D
Antall ord: 20
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- - Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Høretil »

Isan skrev:I første omgang tenkte jeg på Høretil da jeg fikk denne sprø tanken: Sammen med saker som egentlig tilhører stekovnen? Jeg tenker på slikt som steketermometer, kakeformer, langpanner, stekebrett o.a. Selvfølgelig kan dette være den villeste, mest tullete idé.

Angående pendelen til Fero: Hvis jeg skal tenke halvlogisk, kunne den jo ha havnet sammen med pyntegjenstander, nips e.l. fra stua eller hvilket rom det nå var, siden den pleide å henge på stålampa.
Haha, vet du! Den der er sannelig meg ikke så usansynlig! Det kan være i den "hemmelige" skuffen på kjøkkenet hvor jeg har alle mulige rare greier. Jeg skal ta meg en titt når jeg kommer hjem. Nå ble jeg veldig gira her kjenner jeg :) krysser fingrene for at dere har guida meg inn på rett spor :D
Antall ord: 143
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Isan »

Ble det ikke noe klaff likevel?
Antall ord: 6
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Fero »

Hvis det var meg du tenkte på Isan, har jeg ikke samlet nok krefter til å gå løs på eskene på loftet igjen. Jeg har ganske lite pynteting, og de fleste ble pakket opp igjen rett etter jeg pakket dem ned, uten å finne pendelen. Hver gang jeg drister meg opp på loftet for å lete i eskene kommer jeg ned igjen med verkende rygg, så det spørs om jeg orker å dra på meg ryggvondt igjen kun for en liten sak som kan være hvor som helst. Krysser heller fingrene for Høretil :p
Antall ord: 93
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Høretil »

Jeg drar hjem til hjembyen min på fredag, så får ikke gjort så mye med saken før helga kommer :D men gleder meg :D
Antall ord: 24
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Isan »

Fero skrev:Hvis det var meg du tenkte på Isan, ...
Nei, spørsmålet jeg stilte, var rettet til Høretil ettersom hun hadde innlegget rett over, og siden hun hadde en litt spennende respons på den noe sprø tanken jeg kom med.

Fero, jeg syns ikke du skal pådra deg ryggvondt bare for å grave i esker etter en pendel, nei. Det måtte da bare vært hvis _du_ hadde følt at det hadde vært viktig nok :)
Antall ord: 81
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Terra »

Yeah! Endelig har jeg nok innlegg til å skrive i tråden her! :lykkelig

Lykke til begge to, håper pendlene dukker frem! :vink

Mistet et tarotkort i min yndlingsstokk, Witches tarot ( http://www.witchestarot.com ) og det tok over et år før jeg fant det igjen. Hadde brukt det som bokmerke i en tarotbok jeg sjelden ser i... Skal si gjensynsgleden var stor da jeg helt tilfeldig skulle slå opp noe i den boken. Så skjønner hva dere strir med når pendlene er borte... :pray
Antall ord: 85
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Høretil »

Hit til er det dårlig med funn av pendelen. Nå har jeg leta igjennom det meeste av skrot og rot jeg kommer over hos mamma og pappa. Har sjekka alle krinker og kroker i sofaen på loftet osv... Jeg har også tatt et kjapt overblikk i huset, uten hell. Blæææ altså..! Sikkert ikke meningen at jeg skal finne denne pendelen, i alle fall skal den ikke være lett å finne :P
Antall ord: 71
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

- Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Terra »

Huff, også jeg da som liksom "ser" for meg en pendel oppe på et skap, høyt oppe som omtrent ligger og speiler seg i taket... Men dette er ikke helt min greie, så vet ikke hvor det "bildet" kommer fra. :oops:

*Følger spent med på fortsettelsen*
Antall ord: 47
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- - Nå er jeg lei av å ikke finne igjen krystallene mine..

Innlegg av Isan »

Høretil skrev:Hit til er det dårlig med funn av pendelen. Nå har jeg leta igjennom det meeste av skrot og rot jeg kommer over hos mamma og pappa. Har sjekka alle krinker og kroker i sofaen på loftet osv... Jeg har også tatt et kjapt overblikk i huset, uten hell. Blæææ altså..! Sikkert ikke meningen at jeg skal finne denne pendelen, i alle fall skal den ikke være lett å finne :P
Så dumt og ergerlig for deg, da, at innskytelsen min ikke bar med seg noen frukter.

Neida, jeg er slett ikke overrasket, for jeg har ikke akkurat utmerket meg med spesielle evner eller blinkskudd.
Antall ord: 108
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links