Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettegne besluttninger

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 220
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Tachiko skrev:Nei, jeg fikk diagnosen scitzofreni, jeg hører bare "små stemmer " til tider, ikke ofte og dem sier alltid det samme "jeg tor ikke at han hører oss", men jeg vet at det er psykosen og er ikke redd for stemmene jeg har skjelden eller for at folk kan skade meg, for det kan dem ikke..så jeg er litt utenfor det, og nå oppfører jeg meg ikke rart heller. Men jeg føler et enormt tap, men det kommer av at jeg savner farmor sånn, og siri som døde under en dykkerulykke og bestefar som jeg aldri har sett før, og derfor tror jeg at ouija ville vært et bra hjelpemiddel til å få sorgen min bort, sånn at jeg fikk kontakt med dem igjen.

Jeg skal ikke si deg hva du skal gjøre eller ikke gjøre, men tror du ikke det beste ville være å innfinne seg i at disse menneskene desverre er borte, at du ikke kan snakke mere med dem? (iallefall ikke på en god stund)
Tror det kan være en viktig og naturlig del sørgeprosessen, men jeg er litt redd for å bevege meg for langt inn i dette!
Det er vondt å miste noen man er glad i, men alikevell må livet gå videre.
Men jeg skjønner tankegangen din mht ouijaen, men ikke sats på at dette kan gi deg det du savner!
Antall ord: 240
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Det er hardt å være den som må gå videre i livet etter tap av andre man er glad i og ubesvarte spørsmål.. men det er en av tingene vi må lære. kan vi på en måte nå de vi har mistet så tror jeg mange vill tatt den muligheten. med det er bare ne liten del av pakka iver bearbeidelse av sorg.. den største biten i pakka er å kunne fungere uavhengig av dette.

se litt Tachiko.. om dette savnet og følelsen av å ha blitt frattatt noe,mulighet til å få svar om det bunner, henger sammen med andre ting du jobber hardt med.. spør deg selv.. hvorfor klarer noen å gå videre mens det gjør litt mer vondt og vanskelig å komme helt over hos meg? og huske det da.. at tid er et ubehagelig begrep, men også balsam for sjelen.. ting tar tid og det verste du kan forvente av deg selv er at det skal gå fortere enn det går og at du tror andre tar ting på en bedre måte.. vi må gå uifra den vi er :)

hvis du har fått et sykdomsbilde hos deg fra det offentlige så husk at sykdom på den måten du sliter med er komplisert og flere ting må på plass.. det er ikke bare Ouija eller piller, eller samtaleterapi eller venner.. men alt sammen, alt sammen bidrar, uten at det ene skal foretrekkes...
Antall ord: 242
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: egne besluttninger

Innlegg av Nephandi »

Rett etter en psykose så er vel ikke det tidspungtet jeg ville ha brukt Ouija siden da kan man få frem mye rart. Nei jeg tror ikke Ouija brettet ditt ga deg psykose men det er tidspungter når man ikke bør drive med det.

Når det er sagt så sant du ikke er umyndigjort så er det vel ikke egentlig din mor sin sak hva du eier eller hva du driver med. Jeg forstår ikke helt problemstillingen din her, om man har en liten psykose som nå man får medisiner for eller man har fått disagnosen schizofreni så blir man ikke umyndigjort, det skal utrolig mye til for å bli umyndigjort. Moren din vil nok det beste for deg men hvis du absolutt vil drive med Ouija så er det vel ikke noe hun har noe med, du er et voksnet menneske og kan kjøpe et brett så mye du vil.

Som sagt akkurat nå andbefaler jeg deg å bruke andre Åndelige metoder siden Ouija er det lett å bli skremnt av og det er lett å få frem de beskjedene man selv vil. Men hvis du absolutt vil drive med det så er det ditt valg, bare sørg for å beskytte deg skikkelig.
Antall ord: 207
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links