Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettBrukt pendel til spill av speritisme

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

ahkku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 10 Feb 2016 12:03
8

Brukt pendel til spill av speritisme

Innlegg av ahkku »

Heu
Jeg lure på noe håper det er noen som kan svare på dette.
Jeg fikk vite av min lille søster at hun har en venn som tar med seg ånderlig energi, å når hun dra hjem blir det energien fra det hun har med seg igjen. Så min lille søster fikk besøk av en jente som vare blitt igjen hjemme hos min søster. Men så får jeg en meling om at hun å venn hennes hadde brukt pendel smykke til min søster ble brukt for å få kontakt med den ånden som var igjen hos min søster. Jeg vet at det er mye negative engerien hos min far og det har det altid vært. Men min søster spilte det fordi vennen hennes ville vite kem som var lamme hun. De sporte hvem denne person er , men de fikk ikke kontakt med den person de ville ha kontakt med. De kom I kontakt med noe som har Vært der på gården I alle år. (Fikk hjelp av et medium for å få vekk det som er på gården hos min far. Da fikk jeg vite at det var flere portalen på gården. Den medium fikk fjernt det meste der. Men sa at de forskjellige portalene var åpen men hun fikk dempet de.) ( detter en for noen år siden det var et medium der) Det har vært rolig der etter det. Men min søster fikk ikke konkat med den de ville snakke med men noe anna. De stoppet når det ble ekklt. De mente at de har kontroll, de skriv ikke ned spørsmål de stilte. Men hun venn til min søster sa at hun bruker å spille det ofte å alene å at det aldri skjer noe skummelt. Jeg tru at hun venn har med seg mye ånderlig energi fra forskjellige ånder. Men jeg lure på hva skjer om en person spiller dette spille alene ofte og har med seg mye forskjellige energien. Er jo bekymret for min søster og at de skal ha få noe aktiv igjen på gården

Håper noen har svar.
Fortvilt søster
Antall ord: 363

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Brukt pendel til spill av speritisme

Innlegg av Creepy Mawile »

Det var en litt tricky historie. Hvor gammel er søsteren din? er hun gammel nok til å bestemme selv hva hun vil?

Man kan komme i kontakt med ånder på så utrolig mange måter, å pendel er en av dem. Er søstern din redd for denne ånden eller synes hun det er spennende?

Mulig at hun venninnen ikke er like åpen for ånder som søsteren din er, å dermed ikke klarer å sanse dems nærvær. Dårlig gjort av henne å legge dem igjen hos dere hehe. Men åndene er jo mye mer tiltrukket av folk som faktisk klarer å sanse at de er der.


Hvis dere ikke har lyst på åndelig aktivitet hjemme hos dere er det best å ikke drive med sånne ting. Å bare ignorere dem hvis man opplever at de er nær. Da pleier de å forsvinne.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ahkku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 10 Feb 2016 12:03
8

Re: Brukt pendel til spill av speritisme

Innlegg av ahkku »

Hei
Min søster er 15 år gammel. Hun vet om det ånderlig. Hun vil ikke se eller ha noe med dt å gjøre. Hun syns det e skummelt men kn være vennen har presse henne. Men hun venne vet at hun har med seg energi.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ahkku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 10 Feb 2016 12:03
8

Re: Brukt pendel til spill av speritisme

Innlegg av ahkku »

Jeg bor ikke der. Men det har Vært mye rart der ute å fått det stille der ute. Men nå etter 4 dager etter spilt er min søster blitt syk å er blitt rart når ho snakker med meg. Hun mener at det er rolig hos min far. Men har en ekkel føles på at det er noe som skjer der ute. Men å gå å spille det ofte som hun vennen hennes gjør syns jeg det er skummelt og vil ikke at det skal skje noe galt med hun eller familien min.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Brukt pendel til spill av speritisme

Innlegg av Terra »

Jeg har sendt deg en pm ;-)
Antall ord: 6
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links