Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettHvordan oppnå kontakt for evt. hjelp/veiledning?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Hvordan oppnå kontakt for evt. hjelp/veiledning?

Innlegg av FFlower »

Hei allesammen, lenge siden sist!

Jeg og en venninne er inne i en periode hvor vi trenger råd, hjelp, veiledning og kanskje noen svar. Vi vurderer å bruke den åndelige verden, men begge to er jo veldig uerfarne. Er kun jeg som har vært bort i "kontakt" med farfar via medium blant annet som jeg har fortalt tidligere, samtidig som jeg visstnok så litt av hvert som ung.

Har lest mye og folk anbefaler ikke ouijabrett fordi det kan være farlig. Hvis det så skulle være farlig, er det noen andre måter vi kan oppnå "kontakt" på? Og samtidig, hvorfor kan det være så farlig? Folk prøver jo hele tiden å oppnå kontakt med avdøde på den andre siden via meditasjon, jeg har prøvd selv, men har ikke lykkes. Forskjellen er at jo at man er fler og at man bruker et brett som evt. kan gjøre kommunikasjonen lettere. Jeg ser ikke helt logikken i at du kan bli heftig hjemsøkt etter en seanse osv. men som sagt, jeg er veldig uvitende så vil gjerne ha seriøse svar og tips fra dere som har erfaring med dette.

Håper alle får en fin sommer!
FFlower
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Hvordan oppnå kontakt for evt. hjelp/veiledning?

Innlegg av Prismia »

Det sies at hvis man bruker et ouijabrett og ikke vet akkurat hva man gjør, (det finnes forskjellige "regler" for hvordan man bør bruke brettet) så risikerer man å få kontakt med en demon som ikke forsvinner så lett :666 De kan late som at de er en død person du kjente, en engel, hjelper eller noe annet for å komme innpå deg, og kanskje til og med besette deg. Men om det er sant vet jeg ikke :) Jeg har aldri prøvd ouijabrett og kommer aldri til å gjøre det heller, fordi jeg har hørt div. skrekkhistorier, bla søstra til ei jeg kjenner drev på med dette og skumle ting skjedde så de måtte tilkalle presten :shock:

Jeg har ikke prøvd å få kontakt med noe åndelig, men se under "Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler" og "Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser" for tips! Jeg vil anbefale å ta kontakt med et medium eller en klarsynt person, det er tryggere, men vær sikker på at de virkelig er det de sier hvis de vil ha betalt. Så dere ikke blir lurt for masse kr ;)
Antall ord: 185
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links