Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettcreepy.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

emilyhagen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 08 Mar 2010 23:09
14

creepy.

Innlegg av emilyhagen »

først ville jeg bare si at nå sist torsdag hadde jeg og 3 andre venninner spiritisme nede i kjelleren til hun ene. jeg tenkte hele tiden på broren min og tenkte veldig på hvor mye det ville bety om han kunne komme hit og få kontakt med oss. det funket etter et par ganger, og jeg spurte om ting de andre i rommet ikke visste, pluss at jeg hvisket inn i glasset. svar var riktige , og jeg vil jo tro at det var han , siden alle jentene visste at det er utrolig frekt om de hadde flyttet på glasset i og med at jeg trodde jeg endelig hadde kommet i kontakt med broren min. etter jeg hadde dratt gikk to av de som var igjen opp til stua vi hadde sittet i kun en time før, og rosene vi hadde sittet foran i stua var brune og visne.. det syntes jo jeg var veldig sykt.
men , nå idag satt jeg i klasserommet i timen og kunne ikke tenke på annet enn broren min , og jeg var så nysgjerrig på om han var rundt meg, så spurte jeg han om han kunne gi meg hvilket som helst tegn på at han var hos meg akkurat nå, så ser jeg utenfor skolen at en mann går forbi skolen, så tenker jeg "hvis du er der , petter.. kan du på noen som helst måte få mannen til å se på meg nå?" mannen så på meg et par sekunder, og gikk videre. jeg spurte en gang til for å bli mer sikker, og mannen så på meg igjen. så sa jeg for siste gang: "petter, om du virkelig er der, få han til å se på meg en siste gang". mannen stoppet opp sånn halveis og så rett opp der jeg satt i ca 10 sekunder, og snudde sin vei og gikk igjen .. i MIN mening tror jeg ikke det var helt tilfeldig , men kanskje jeg bare tror det jeg vil tro, men vet aldri..

btw, ouija brett? hva skal man med brettet når du er ferdig med det? skal man brenne det?

- emily :mozilla_smile:
Antall ord: 356

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: creepy.

Innlegg av Astarte »

Jeg skjønner at det kan virke veldig skummelt. Jeg håper Kimbara kan forklare litt om hvordan dete kan henge sammen fra en skeptikers synsvinkel. Han kan veldig mye om hvordan psyken kan lure oss.

Nå vil jeg ikke avfeie det du føler du har opplevd. Noen ganger opplever vi ting som vi ikke helt kan forklare, og som andre kanskje vil si er bare innbildning. Jeg syns du skal høre på flere måter å se dette på, og føle hva som er riktig for deg.

Spiritisme er ingen selskapslek. Jeg liker ikke at folk leker seg med det uten å ha satt seg inn i hva det er, og hvordan det evt virker.

Et oijabrett må lukkes, og bør renses etter bruk, har jeg skjønt.

Jeg skjønner at du er opptatt av det paranormale, og oppfordrer deg til å søke litt på sidene her. Der står det nok mye du kan finne spennende.

Velkommen til oss, og håper du får bedre svar enn det du fikk av meg nå ;) :D
Antall ord: 179
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- creepy.

Innlegg av Nephandi »

Det med de rosene er ikke så farlig. Du skjønner alt i denne verden trenger Chi, men Ånder produserer ikke Chi på samme måte som levende vesener gjør, skal en Ånd gjøre noe her i denne verden, som å komunisere trenger de energi og denne energien må jo komme fra et sted. Det er ikke så uvanelig at det går hardt utover faunaen når Ånder er i nærheten, det er ikke farlig, en slik kort visit kan ikke trekke nok Chi fra noen dyr eller mennesker til å gjøre en noe annet enn trett.

Hvorfor skulle du brenne Ouija brettet ditt? Det er bare et papp eller tre brett med tall og bokstaver på. Som med alle Åndelige redskap så anbefaler jeg at du renser brettet nå og da og behandler det med respekt, det idelle ville være å finne et stoffstykke i naturlig materiale som bomull eller silke og pakke brettet inn i det til neste gang du trenger det. Derimot om du har fått energier du ikke vil ha i brettet så sier folk at å brenne brettet bare vil spre dem rundt, om du ikke vil ha brettet ditt lenger så bør du rense det skikkelig før du gjør noe som helst med det, men jeg ville ha anbefalt å beholde det til neste gang du får lyst til å bruke det, husk det er bare en ting, den som har makt til å kontakte Åndeverden, det er deg.

Hvis du føler at du har fått kontakt med broren din og det var en positiv erfaring for deg så synes jeg du skal ta vare på den erfaringen og regne med at det var så.
Antall ord: 287
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !