Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerTegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Terra »

Antall ord: 8
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 16 Sep 2018 22:55
5
Kjønn (valgfri): Dame
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Miss4ofWands »

Inne på noe der, jeg tror jo på dette...11:11 twinflame, en forbindelse velsignet av gud, ikke bare oppvåkning. Toere er absolutt ikke balanse (toere, signaliserer ditt siste liv som gjenfødt). Hun snakker jo ikke mye om sjelegrupper og den og den som hører til det og det tallet. Er bare masse overfladiske betydninger av tallene og ikke alt hun sier er riktig...Har sett videoen i 11 minutter og det er for masse feil... tolkningene av 3erne bare dreper meg....så da trenger jeg en 9 for å komme meg vekk fra det...
Antall ord: 97
Som på jorden, så i himmelen<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 16 Sep 2018 22:55
5
Kjønn (valgfri): Dame
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Miss4ofWands »

Nå måtte jeg be om unskyldning fordi jeg skrev det jeg skrev, alle mennesker er gudomelige, og alle beskjeder englene kommer med er virkelige. Er bare forskjellen, skal jeg tolke dette for meg eller for andre? Lighteren min sluttet å virke etter at jeg skrev det jeg skrev. Tror hun tar tolkningene englene hennes gir henne personlig ut i verden. Og igjen alle tolkninger er slik, kommer ann på hvordan man får ordene ut. Så ingenting er feil, men igjen ingenting er riktig heller...
Antall ord: 85
Som på jorden, så i himmelen<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Asbjørn »

Det er det som er saken, ting som kommer som tall-signaler fra andre siden, kan tolkes forskjellig, avhengig av personen som tolker.
Det gir somregel mening for den som tolker, men ikke alltid for den som opplever det.
Selv har jeg til stadighet gjentagne tall, så mye at jeg begynte å ta screenshot, og bilder av tallene når de skjedde.
Etterhvert ble samlingen så stor, at jeg la ut endel av de bildene i 2014.
Nå er det så hverdagslig, at jeg ikke lengre gidder å ta bilder eller screenshots.
Det ble rett og slett for mye.
Jeg har tatt ett og annet i den senere tid, men jeg gidder ikke å laste opp til fjasebokji.
Se selv :
https://www.facebook.com/a.aamot/media_ ... 574&type=3
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Terra »

Interessant det du sier der Asbjørn. Jeg har selv hatt mye sånne greier med tall i det siste. Har en "Angel number" bok av Doreen Virtue som jeg kjøpte for mange år siden. Den har ligget der så og si ubrukt i alle disse årene. Helt til nå. Det er helt vilt! Kan slå opp i den boken opptil flere ganger per dag og det stemmer de tallene som kommer opp. Det gir mening. Nå ser jeg stadig tall og bokstaver som blir formet av forskjellige ting. Det er helt sprøtt- og moro på samme tid synes jeg :)
Antall ord: 102
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Bearchild »

De siste ukene, muligens en måned eller to tilbake, har det vært overveldende med gjentagende nummerrekker for mitt vedkommende. Har opplevd det før men kan ikke huske at det skjedde noe "spesielt" i den sammenheng.
Normalt sett hender det jo man får en 12.12 eller noe en gang i halvåret, men når man hver bidige dag i flere uker får opp 11.11, 16.16, 21.21 eller tilsvarende omtrent hver gang man ser på klokka begynner man jo å lure. Betyr dette noe? Er det min indre klokke som spiller meg et puss? Etterhvert har jeg begynt å se stadig oftere på klokka for å prøve å komme "i urytme" igjen. Uten at jeg aner hvorfor dèt er måten å respondere på.

Jeg må jo tro at det betyr noe positivt da. Hvis det absolutt skal bety noe. Og at hva det enn måtte være skjer snart. :dontknow
Antall ord: 156
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Terra »

Bearchild skrev: 25 Okt 2018 23:30 De siste ukene, muligens en måned eller to tilbake, har det vært overveldende med gjentagende nummerrekker for mitt vedkommende. Har opplevd det før men kan ikke huske at det skjedde noe "spesielt" i den sammenheng.
Normalt sett hender det jo man får en 12.12 eller noe en gang i halvåret, men når man hver bidige dag i flere uker får opp 11.11, 16.16, 21.21 eller tilsvarende omtrent hver gang man ser på klokka begynner man jo å lure. Betyr dette noe? Er det min indre klokke som spiller meg et puss? Etterhvert har jeg begynt å se stadig oftere på klokka for å prøve å komme "i urytme" igjen. Uten at jeg aner hvorfor dèt er måten å respondere på.

Jeg må jo tro at det betyr noe positivt da. Hvis det absolutt skal bety noe. Og at hva det enn måtte være skjer snart. :dontknow
Jeg får hele tiden opp 7:57 og for meg gir det absolutt mening når jeg leser i min englenummerbok. Dette og andre tall som også gir mening for meg har jeg fått opp nå i måneder faktisk. Får det som deg opp når jeg ser på klokken.

Angående dine tall 11:11, så betyr det at du skal legge merke til dine ideer og tanker for det er svar på dine "bønner" (ønsker kan vi vel også kalle det). Det kan også bety at man er en kreativ person som bør være forsiktig med avhengighetsskapende oppførsel.

16:16, tankene dine skaper din virkelighet, så det gjelder å tenkt positivt og ha positive forventninger rundt materielle saker og ting, og alle dine behov vil bli møtt.

21:21, Fortsett å leve i håpet og vær positiv! Tillat dine affirmasjoner (ønsker) å støtte deg.

Ja, stort bedre enn dette kan det vel ikke bli. :)
Antall ord: 328
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Asbjørn »

Har hatt flere slike idag ! :)
A
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Bearchild »

Terra skrev: 26 Okt 2018 09:08
Jeg får hele tiden opp 7:57 og for meg gir det absolutt mening når jeg leser i min englenummerbok. Dette og andre tall som også gir mening for meg har jeg fått opp nå i måneder faktisk. Får det som deg opp når jeg ser på klokken.

Angående dine tall 11:11, så betyr det at du skal legge merke til dine ideer og tanker for det er svar på dine "bønner" (ønsker kan vi vel også kalle det). Det kan også bety at man er en kreativ person som bør være forsiktig med avhengighetsskapende oppførsel.

16:16, tankene dine skaper din virkelighet, så det gjelder å tenkt positivt og ha positive forventninger rundt materielle saker og ting, og alle dine behov vil bli møtt.

21:21, Fortsett å leve i håpet og vær positiv! Tillat dine affirmasjoner (ønsker) å støtte deg.

Ja, stort bedre enn dette kan det vel ikke bli. :)
Det klokkeslettet som dukker opp oftest er faktisk 13.13. 13 er et tall som generelt "følger" meg mye, jeg er født den 13. så er kanhende ubevisst observant på det tallet, allikevel dukker det opp oftere og mer tilfeldig enn andre tall. Jeg liker 13.. :)
Hva sier englene om 13?
(Jeg fikk ikke opp videoen i hovedinnlegget og har ikke hatt tid til å søke den opp)
Antall ord: 242
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Terra »

Bearchild skrev: 27 Okt 2018 13:20
Terra skrev: 26 Okt 2018 09:08
Jeg får hele tiden opp 7:57 og for meg gir det absolutt mening når jeg leser i min englenummerbok. Dette og andre tall som også gir mening for meg har jeg fått opp nå i måneder faktisk. Får det som deg opp når jeg ser på klokken.

Angående dine tall 11:11, så betyr det at du skal legge merke til dine ideer og tanker for det er svar på dine "bønner" (ønsker kan vi vel også kalle det). Det kan også bety at man er en kreativ person som bør være forsiktig med avhengighetsskapende oppførsel.

16:16, tankene dine skaper din virkelighet, så det gjelder å tenkt positivt og ha positive forventninger rundt materielle saker og ting, og alle dine behov vil bli møtt.

21:21, Fortsett å leve i håpet og vær positiv! Tillat dine affirmasjoner (ønsker) å støtte deg.

Ja, stort bedre enn dette kan det vel ikke bli. :)
Det klokkeslettet som dukker opp oftest er faktisk 13.13. 13 er et tall som generelt "følger" meg mye, jeg er født den 13. så er kanhende ubevisst observant på det tallet, allikevel dukker det opp oftere og mer tilfeldig enn andre tall. Jeg liker 13.. :)
Hva sier englene om 13?
(Jeg fikk ikke opp videoen i hovedinnlegget og har ikke hatt tid til å søke den opp)
Ser den videoen forsvant med det nye som foregår her inne ;)
Legger ut direktelink her jeg så kan du se den:
https://www.youtube.com/watch?v=_ibYCqwmmD0
_ibYCqwmmD0
Ifølge min engletallbok betyr tallet 13 at de oppstegne mesterne ber deg om å forholde deg positiv og gi dem enhver frykt eller tvil og at de kan heale og omgøre dette for deg. Dette tallet står også for det hellige kvinnelige, for gudinnekraften og gudinnene, og for den intuitive siden av oss, siden det er 13 månesykluser i ett år :)
Antall ord: 343
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Minsinn »

Rart med sånne tall, i fjor dukket tallet 5 opp stort sett "overalt" (eller det var jeg som spesielt la merke til det). Det toppet seg en dag på jobb, der jeg hadde timer på stikkontakten til kaffetrakter (to kontakter/timere med siden av hverandre). Disse sto på kjøkkenet, og en morgen jeg så på dem, så sto det "55" på begge to. Ikke så unaturlig det, jeg hadde jo satt dem på samtidig, tenkte jeg, helt til jeg snudde meg og fikk se mikrobølgeovnen. Der klokken var på den sto det 5:55. Da måtte jeg tenke litt - det hadde vært et strømbrudd om natten, så ikke så rart at klokken var feil, men litt påtakelig at jeg skulle se alle disse 5-tallene samtidig, så jeg bare måtte si "melding mottatt". Tallet 5 henger jo mye sammen med endringer, og det skal jeg love at det ble hos meg - dette velger jeg å se som et klart budskap :wx

Nå i år er det tallkombinasjonene 1234 og 2345 som jeg stadig legger merke til. Altså tall i stigende rekkefølge, og ifølge det jeg har klart å lese meg opp på så er dette et godt tegn på at ting og prosjekter er på rett veg. At det jeg holder på med, og jobber meg mot, kommer til å gå godt og gi meg glede. Jeg sier igjen: "Melding mottatt!" med et stort smil :elskerdet
Antall ord: 241
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Innlegg av Torfinn »

Er det noen her som har sett en engel.
Antall ord: 9
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links