Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerMitt åndelige hjørne! [i bilder]

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Nephandi »

De har en diger Norli butikk som spesialiserer seg på skrivesaker og notatbøker på torget i Bergen, jeg får stikke en tur innom der og se hva de har.
Antall ord: 31
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Svartepus »

celsta skrev: Image

Dette er min WICCA bok, som jeg har litt på lek, leser ikke noe spessielt i den og har den mer eller mindre til pynt! Er noen spells i den, for forsvunnet katt, å bli mykere(sort magi) og noen wicca-datoer, månefaser o.l.
Den type spells kunne jeg hatt bruk for, katteløs som jeg er...
Veldig stilig bok da! :mozilla_smile:
Antall ord: 66
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
celsta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jan 2011 15:58
13
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Sandefjord
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- - - Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av celsta »

Svartepus skrev:
celsta skrev: Image

Dette er min WICCA bok, som jeg har litt på lek, leser ikke noe spessielt i den og har den mer eller mindre til pynt! Er noen spells i den, for forsvunnet katt, å bli mykere(sort magi) og noen wicca-datoer, månefaser o.l.
Den type spells kunne jeg hatt bruk for, katteløs som jeg er...
Veldig stilig bok da! :mozilla_smile:
Jeg kan skrive den ned her imorgen, er barnevakt ikveld, så har desverre ikke mulighet! :)
Antall ord: 83
Ingenting er umulig, umulig tar bare litt lengre tid! :-)¨
Mitt åndelige hjørne, i bilder: http://www.paranormal.no/forum/phpbb3/v ... 12&t=23125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Nephandi »

Høres ut som en intresant spell, katten min holder seg stort sett næe huset men man vet jo aldri. Er katten din borte Svartepus? Jeg håper du finner ham eller henne igjen.
Antall ord: 35
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Arven »

Jeg må nok ta en tur til Norli jeg også ;)
Antall ord: 10
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Svartepus »

Nephandi skrev:Høres ut som en intresant spell, katten min holder seg stort sett næe huset men man vet jo aldri. Er katten din borte Svartepus? Jeg håper du finner ham eller henne igjen.
Ja, hun har vært borte i over to måneder nå :(
Snilt av celsta å tilby seg å skrive spellen her. Jeg har en sterk mistanke om at kattepusen min er tatt av rovdyr og har vel egentlig gitt opp å få henne tilbake, men så er det jo dette bittelille håpet som aldri blekner helt før man evt får vite hva som har skjedd...
Antall ord: 103
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Nephandi »

Hehe, Norli bude betale Celsta for reklamen hun gir dem. :P
Antall ord: 10
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- - Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Diffusa »

Nephandi skrev:Citrinen er oppvarmet Amethyst, dette er fortsatt en Citrin, alle kvarts variantene er kjemisk farge varianter av hverandre så under kontrolert oppvarming blir Amethyst til Citrin, men ja, den er varmebehandlet, det finnes så gul ekte Citrin også men den er meget, meget kostbar.

.
Stemmer det ja, det var det jeg skrev lenger her oppe, at det er varmebehandlet ametyst. Med andre ord så er det en kunstig citrin ( ikke ekte). En ekte citrin er faktisk ikke så meget kostbar til tross for at de ikke forekommer så ofte som forskjellige andre kvarts farger og typer, de er selvsagt dyrere enn andre farger som ametyst, rosenkvarts, røykkvarts osv men de langt i fra kostbare. Dette vet jeg fordi jeg har flere av dem selv, kjøpt på forskjellige steder til forskjellige tider, altså ikke bare et lykkekjøp.

Som du sier så kan en jo bruke den uekte citrinen også, men det er liksom noe med det å bruke krystaller som er minst mulig bearbeidet og formet fra det naturlige. For min del så foretrekker jeg at de toppen blir plukket og tromlet av noen andre og ikke noe mer enn det.
Antall ord: 194
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av ? »

Bilde

her er noe av mitt åndelige hjørne, og hva jeg trenger i hverdagen for å finne kraft og glede til å utvikle meg slik som jeg finner i meg selv, totalt uten å sitte i en bestemt retning eller favorisere noen av delene fremfor andre. rett og slett bare fryde meg over mangfoldet i mitt åndelige hjørne, hvor jeg er predestinert og nyter til fulle og hele alle kontraster og selv er den mest påvirkende faktor i henhold til perspektivsynet som skaper mitt eget ståsted og hvor jeg kan fryde meg over de forskjellige rytmene som er gitt..
Antall ord: 99
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Mitt åndelige hjørne! [i bilder]

Innlegg av Nephandi »

Tja i forhold det de typise stenene man finner i kurver rundt om kring så koster ekte citrin en del men det er jo ikke en edelsten så du behøver ikke å betale for den men sjelen til din førstefødte. Som jeg sa du får en god klump til et par hundre. Jeg har en fin klump jeg bruker ganske mye og den tror jeg at jeg betalte 250 kr for eller noe slikt.

Uansett jeg synes det blir litt feil å si uekte citrin, for de varmebehandlede er citriner, kjemisk så er de citriner, men de er ikke naturlige citriner. Det er som at jeg har en stav i dyrket rubin, dette er rubin, det er en 100 prosent ekte rubin, men den ble laget i et labratorie og ikke av naturen.

Jeg er også glad i å arbeide med ubearbeidede stener, jeg er blandt annet veldig glad i uslipte stener, de har ofte en mer, jordelig energi over seg, men jeg skal si at den dyrkede rubin staven min sparker fra seg på energi hjørnet også. :D
Antall ord: 180
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links