Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerSkytsengel og Pendel?

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

UnknownNor
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 05 Jul 2011 12:30
12
Blitt takket: 1 gang

Skytsengel og Pendel?

Innlegg av UnknownNor »

Har bare ETT spørsmål !

Går det ann å spørre pendel om f.eks " Er min skytsengel en mann"? elr " Er min skytsengel en dame "?.

Elr går det ann å spørre pendel om det er noen der, lksm som " Er det noen her nå "? :p

Takker for svar :D
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Asbjørn »

UnknownNor skrev:Går det ann å spørre pendel om f.eks " Er min skytsengel en mann"? elr " Er min skytsengel en dame "?.
Jepp, - men før du gjør det, må du be pendelen om å vise deg ja og nei.
For eksempel ; dersom svaret skal være ja, skal den gå i sirkel, hvis svaret er nei skal den gå frem og tilbake, og om den ikke vil svare skal den henge stille.

Og da snakker vi ikke om at den "kansje rørte litt på seg", det skal være et tydelig utslag, og ikke være tvil om hva den svarer.

Du kan også forsøke med søkepinner... ( søk om søkepinner på forumet ).

A
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
UnknownNor
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 05 Jul 2011 12:30
12
Blitt takket: 1 gang

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av UnknownNor »

Tusen Takk for svar :D
Jeg prøvde og fikk svaret at min skytsengel er en dame :D
Hvordan kan jeg f.eks finne ut Navn... Hvis de har noen navn da..
Jeg er helt ny i dette temaet. Men isåfall har jeg en Rosenkvarts pendel. :D

Kan pendel brukes til å snakke med hjelpere?
Finne energier i hus osv..

Hvordan gjøre dette hvis det går?
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Asbjørn »

Det står allerede veldig myue på forumet , ved å søke kan du finne forskjellige tråder ( hele 37 sider med link til innlegg som inneholder ordet pendel ) :Pendel {link}

Her kan du finne massse å lese ;)

A
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Nephandi »

Du kan spørre din pendel hva som helst, men men med alle ting så er pendel noe man må lære, men får ikke nøyaktige svar i begynnelsen, og ofte kan det være dager ellers også hvor man ikke får så nøyaktige svar, men hvis du jobber med det så vil du kunne få mange bra, og svært nøyaktige svar.

Det går også ann å føle om en Ånd er mann eller kvinne, eller rettere sagt mer feminin eller mer maskulin, en ting du kan gjøre er at når du tenker på din skytsengel, hva dukker opp, får du lyst til å si ham eller henne? I tilegg så er det ikke sikkert at din skytsengel har noe kjønn, ikke alle Ånder har kjønn slik vi mennesker forstår begrepet. Lykke til.

Nå før jeg kan svare deg på om det er Engler i hus og om Engler har navn så må du fortelle meg hva din definisjon av Engel er for det finnes ganske mange slike definisjoner.
Antall ord: 182
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- - Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Prismia »

Asbjørn skrev:
UnknownNor skrev:Går det ann å spørre pendel om f.eks " Er min skytsengel en mann"? elr " Er min skytsengel en dame "?.
Jepp, - men før du gjør det, må du be pendelen om å vise deg ja og nei.
For eksempel ; dersom svaret skal være ja, skal den gå i sirkel, hvis svaret er nei skal den gå frem og tilbake, og om den ikke vil svare skal den henge stille.

Og da snakker vi ikke om at den "kansje rørte litt på seg", det skal være et tydelig utslag, og ikke være tvil om hva den svarer.

Du kan også forsøke med søkepinner... ( søk om søkepinner på forumet ).

A
Noen sier at ja er sirkel og nei er frem og tilbake, og noen sier det motsatte. Er det noen fasit? Eller bare spør man pendelen om den kan vise ja og nei? Også ser man hva den viser.
Antall ord: 163
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Nephandi »

Det er ingen fasitt på det pendelen viser, det er inviduelt for hver bruker, noen opplever til og med at det endrer seg nå og da, eller at forskellige pendler har forskellige måter å svare på, derfor er det et poeng å spørre nå og da om at pendelen skal vise deg ja, nei, kanskje og feil stilt spørsmål.

Ja du spør pendelen om å vise ja og nei og går med det som den viser, det er ikke noe fasitt svar eller riktig og galt her.
Antall ord: 90
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Prismia »

Takk Nephandi :) Det var det jeg tenkte, regnet med at det ikke er noen fasit. Men folk pleier ikke skrive det, se skriver at "frem og tilbake betyr ... og rundt betyr ...", som om det er det rette.
Antall ord: 37
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Nephandi »

Jeg tror folk innenfor det Paranormale ofte glemmer at dette ikke er en eksakt vitenskap og at hvs som fungerer for dem ikke nødvendigvis fungerer for alle andre. Samme hva en bok eller en eksepert sier, hvis det fungerer for deg så er det riktig for deg.
Antall ord: 48
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Isan »

En del folk som driver med pendel, sier også at de pleier å spørre pendelen om å vise dem hva som er ja og hva som er nei hver gang de tar den fram til bruk.
Sist redigert av Isan på 16 Aug 2011 02:23, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 35
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Skytsengel og Pendel?

Innlegg av Nephandi »

Jeg gjør dette, jeg pleier å begynne med å spørre om et ja, et nei, et kanskje og et feil stilt spørsmål, dette er dels for å se hva som er hva for denne pendelen akkurat da, men det er nesten alltid det samme, men det er også litt for å komme inn i det. Jeg er spesielt nøye med å sjekke når jeg bruker en pendel jeg ikke har brukt på en stund siden jeg har en del pendler å velge i, jeg endte litt opp med å samle på dem. :D
Antall ord: 91
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links