• Active Topics  Bakover Forover Stopp Play
                                                                Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en her ------->

OBS: > Info om GDPR
EUs nye personvernforordning
Klikk her for detaljer{Link}

GDPR - General Data Protection Regulation, som vil tre i kraft i Norge i løpet av sommeren.
Også paranormal.no må rette seg etter gjeldende lover og regler.
Vå personvernpolitikk finner du her **

Forøvrig:
Dersom du oppdager tråder som må ryddes opp i i forumet, bruk rapporteringsknappen [!] Det er med DIN hjelp vi kan få ryddet opp her !
Har du spørsmål, send Asbjørn en PM

Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en som viser seg når musa peker i øvre høyre hjørne av meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerTegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

• Annonse
Ønsker du din egen nettside ?

Brukeravatar
Terra
Moderator
Moderator
Har LIKT: 615 ganger
Blitt likt : 504 ganger

Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Legg innav Terra » 19 sep 2018 12:37

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Kjønn (valgfri): Dame
Har LIKT: 3 ganger
Blitt likt : 3 ganger
Stjernetegn: Vekten

Re: Tegn fra englene: Gjentagende nummer 11:11, 444, 777 og mer!

Legg innav Miss4ofWands » 21 sep 2018 13:04

Inne på noe der, jeg tror jo på dette...11:11 twinflame, en forbindelse velsignet av gud, ikke bare oppvåkning. Toere er absolutt ikke balanse (toere, signaliserer ditt siste liv som gjenfødt). Hun snakker jo ikke mye om sjelegrupper og den og den som hører til det og det tallet. Er bare masse overfladiske betydninger av tallene og ikke alt hun sier er riktig...Har sett videoen i 11 minutter og det er for masse feil... tolkningene av 3erne bare dreper meg....så da trenger jeg en 9 for å komme meg vekk fra det...
Som på jorden, så i himmelen<3

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Kjønn (valgfri): Dame
Har LIKT: 3 ganger
Blitt likt : 3 ganger
Stjernetegn: Vekten

Legg innav Miss4ofWands » 21 sep 2018 13:31

Nå måtte jeg be om unskyldning fordi jeg skrev det jeg skrev, alle mennesker er gudomelige, og alle beskjeder englene kommer med er virkelige. Er bare forskjellen, skal jeg tolke dette for meg eller for andre? Lighteren min sluttet å virke etter at jeg skrev det jeg skrev. Tror hun tar tolkningene englene hennes gir henne personlig ut i verden. Og igjen alle tolkninger er slik, kommer ann på hvordan man får ordene ut. Så ingenting er feil, men igjen ingenting er riktig heller...
Som på jorden, så i himmelen<3

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
Asbjørn
ADMIN
ADMIN
Kjønn (valgfri): *U*
Sted: Florø
Har LIKT: 929 ganger
Blitt likt : 1279 ganger
Stjernetegn: Krepsen
Kontakt:

Legg innav Asbjørn » 21 sep 2018 16:14

Det er det som er saken, ting som kommer som tall-signaler fra andre siden, kan tolkes forskjellig, avhengig av personen som tolker.
Det gir somregel mening for den som tolker, men ikke alltid for den som opplever det.
Selv har jeg til stadighet gjentagne tall, så mye at jeg begynte å ta screenshot, og bilder av tallene når de skjedde.
Etterhvert ble samlingen så stor, at jeg la ut endel av de bildene i 2014.
Nå er det så hverdagslig, at jeg ikke lengre gidder å ta bilder eller screenshots.
Det ble rett og slett for mye.
Jeg har tatt ett og annet i den senere tid, men jeg gidder ikke å laste opp til fjasebokji.
Se selv :
https://www.facebook.com/a.aamot/media_set?set=a.10151933843396574&type=3

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
Terra
Moderator
Moderator
Har LIKT: 615 ganger
Blitt likt : 504 ganger

Legg innav Terra » 28 sep 2018 21:25

Interessant det du sier der Asbjørn. Jeg har selv hatt mye sånne greier med tall i det siste. Har en "Angel number" bok av Doreen Virtue som jeg kjøpte for mange år siden. Den har ligget der så og si ubrukt i alle disse årene. Helt til nå. Det er helt vilt! Kan slå opp i den boken opptil flere ganger per dag og det stemmer de tallene som kommer opp. Det gir mening. Nå ser jeg stadig tall og bokstaver som blir formet av forskjellige ting. Det er helt sprøtt- og moro på samme tid synes jeg :)

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

• Annonse

Gå tilbake til «Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler»