Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder"videreutvikle sansene"

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

"videreutvikle sansene"

Innlegg av zaha »

Hei. Jeg er veldig interesert i det ukjente, egentlig alt på denne siden. Jeg er heller ikke i tvil om at det finnes et liv etter dette. Men det jeg lurer på er en teori jeg har hørt, nemlig at alle kan se gjengangere hvis de vil, at jeg kan gjøre noe som åpner meg for å utvikle denne sansen?

har noen hørt noe liknende eller er det noen som har tips ?

Takk
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

Hei og velkommen kjære nabo :mozilla_laughing: Håper du vil trives her..
Antall ord: 14
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 04 Apr 2006 19:06
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av 7 »

Bruk mye tid med naturen :mozilla_smile:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

miss 24/7 skrev:Hei og velkommen kjære nabo :mozilla_laughing: Håper du vil trives her..
takk for velkomsten!
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

så på discovery en gang. "Ten ways to contact a ghost" (ti måter å få kontakt med et spøkelse) Der var det en teknikk som intereserte meg, det satt ett par personer i det hjemsøkte huset. en av dem var et medium. mediumet åpnet seg på en slags måte og "ble ånden" slik at ånden snakket igjennom mediumet med klar tale. Han sa han het Miles og bodde på denne gården på 1700 tallet. Han hadde også en fæl hoste og var irritabel. Mens andre dessverre ler av meg, tror jeg på dette. Er det en måte for "amatører" på området å få kontakt med den andre siden på? Det er mange som ikke tar dette seriøst. Kan forsøkene på å få kontakt irritere åndene?

takker for meg for idag.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Les bøker, gå på kurs, begynn i en åndelig sirkel.
Få kontakt med andre som har evner.
Jeg lurer selv på om det finnes åndelige sirkler eller interrsse grupper i stavanger/ sandnes området, da jeg er mye på disse trakter?

:mozilla_sealed:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

takk for tipset. klarer ikke legge dette fra meg :) hva er eura eller aura som noen her snakker om?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Apr 2006 15:04
18

Innlegg av GhostFace »

non rundt Spikkestad-Drammen området her??
non tips til filmer som kan lastes ned også el?

PS! Jeg er også ny her :mozilla_cool:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
milla_86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 14 Apr 2006 18:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hordaland

Innlegg av milla_86 »

Velkommen til dere begge, zaha og GhostFace :)
Antall ord: 7
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

GhostFace skrev:non rundt Spikkestad-Drammen området her??
non tips til filmer som kan lastes ned også el?

PS! Jeg er også ny her :mozilla_cool:
velkommen skal du være :mozilla_laughing:
Antall ord: 34
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

velkommen til dere begge ja! :)
Antall ord: 5
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser

skrevet av... -meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

zaha skrev:takk for tipset. klarer ikke legge dette fra meg :) hva er eura eller aura som noen her snakker om?
en aura er noe alt har rundt seg, både levende og dødt. For de som kan se den, er det på en måte lysimpulser som skyter ut fra kroppen, i forskjellige farger. Ett omriss på en måte. På alt levende beveger auraen seg (les den er levende, pulserende) , mens på livløse ting er den konstant. På helgener kan man ofte se at det er malt en glorie rundt hodet. Noen mener at dette er auraen. Forskjellige farger betyr forskjellige ting, og man kan lese mye utifra dem om en person, dyr eller ting. Man kan finne forskjellige definisjoner av fargene rundt om på nettet, de varierer litt, men er stort sett de samme.
Auraen er ikke noe overnaturlig, den er bare usynlig for de fleste øyer, akkurat som infrarødt lyst.
Alle kan trenes opp til å se den. Hvis man står en meter eller lengre ovenfor en person, med en nøytral bakgrunn, og ser på en måte forbi personen, altså så man ikke fokuserer på den, er det ganske enkelt med litt trening å se omrisset rundt hodet og skuldrene.
Å teste ut dette på en forelesning, på den som underviser er ganske greit, da har du god tid, og det er ikke ubehagelig for foreleseren at du stirrer... :mozilla_cool:
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GuardianAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 27 Mai 2006 18:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av GuardianAngel »

Vilma skrev:
zaha skrev:takk for tipset. klarer ikke legge dette fra meg :) hva er eura eller aura som noen her snakker om?
en aura er noe alt har rundt seg, både levende og dødt. For de som kan se den, er det på en måte lysimpulser som skyter ut fra kroppen, i forskjellige farger. Ett omriss på en måte. På alt levende beveger auraen seg (les den er levende, pulserende) , mens på livløse ting er den konstant. På helgener kan man ofte se at det er malt en glorie rundt hodet. Noen mener at dette er auraen. Forskjellige farger betyr forskjellige ting, og man kan lese mye utifra dem om en person, dyr eller ting. Man kan finne forskjellige definisjoner av fargene rundt om på nettet, de varierer litt, men er stort sett de samme.
Auraen er ikke noe overnaturlig, den er bare usynlig for de fleste øyer, akkurat som infrarødt lyst.
Alle kan trenes opp til å se den. Hvis man står en meter eller lengre ovenfor en person, med en nøytral bakgrunn, og ser på en måte forbi personen, altså så man ikke fokuserer på den, er det ganske enkelt med litt trening å se omrisset rundt hodet og skuldrene.
Å teste ut dette på en forelesning, på den som underviser er ganske greit, da har du god tid, og det er ikke ubehagelig for foreleseren at du stirrer... :mozilla_cool:

Jeg ville bare legge til noe! (ikke bli sur!) Det er ikke lurt for unge å kontakte ånder fordi auraen ikke er komplett. Man har ofte hull å sånn.. Da kan f. eks klebeånder sette seg fast til deg...
Antall ord: 279

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

GuardianAngel skrev:Jeg ville bare legge til noe! (ikke bli sur!) Det er ikke lurt for unge å kontakte ånder fordi auraen ikke er komplett. Man har ofte hull å sånn.. Da kan f. eks klebeånder sette seg fast til deg...
Å ? Dette har jeg ikke hørt om før... ?

Trodde Auraen var ren utstråling av energi jeg, ikke et "skjold" ??

mvh Asbjørn
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GuardianAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 27 Mai 2006 18:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av GuardianAngel »

Asbjørn skrev:
GuardianAngel skrev:Jeg ville bare legge til noe! (ikke bli sur!) Det er ikke lurt for unge å kontakte ånder fordi auraen ikke er komplett. Man har ofte hull å sånn.. Da kan f. eks klebeånder sette seg fast til deg...
Å ? Dette har jeg ikke hørt om før... ?

Trodde Auraen var ren utstråling av energi jeg, ikke et "skjold" ??

mvh Asbjørn
Hehe... Akkurat som kroppen trenger tid for å vokse trenger auraen det også. Ut ifra det jeg har lært av min søster Blir ikke alle født med en komplett aura. Siden det tar tid for den å 'vokse'.
Antall ord: 107
I himmelen er ikke en engel noe merkelig vesen.
George Bernard Shaw

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links