Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvorfor er han her?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tinke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Apr 2006 15:27
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Hvorfor er han her?

Innlegg av Tinke »

Her i huset har en av ungene sett en mann. Jeg har også hørt han over en del år men har aldri skjønt at det kunne være et gjenferd. Det er en mann i slutten av tredveårene. Møkkete og uflidd, men aldri gjordt noe ubehagelig. Det hender han gliser litt hvis jentungen kjefter på han fordi han kommer for brått på henne.
Men jeg skjønner ikke hvorfor han er her. På denne tomten har det aldri stått noe gammelt hus før, eller noe annet som tilsier at han hører hjemme her. Hvorfor er han her og hvor langt unna kan han ha kommet fra? Det er ca 6 år siden jeg hørte han for første gang... Noen eksperter som kan hjelpe meg?
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Er ingen ekspert, men... :)

Kanskje han vil deg/dere noe? Foreslår at du får inn noen som kan kommunisere med han.
Antall ord: 23
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 134
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

Anbefale deg at du tar kontakt med en mediun,eller en åndeutdrivelse,sikkert finner du noen i område hvor du bor!Dem kan hjelpe deg å få sannheten ,hvem er han.
kan være en angel eller hjelpere,mulig kan være en spøkelse også,og den siste,trenge ikke å være hjemboende fra før i huset,kan dukke opp ,fra gata,parken hvor som helst og følge deres hjemm!så trives han der helt sikkert!!!!
lykke til!!!!!!!
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Apr 2006 15:04
17

Innlegg av GhostFace »

syns ikke dette høres ut som en hjelper..
prøv og spør han hvorfor han er der? og om du skal hjelpe han over til den andre siden?
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

hehe, ikke for å skremme eller noe men jeg leste nettopp på en engelsk side at ånder bare gå inn i et hus å slå seg ned der. mange trodde at det måtte ha skjedd et dødsfall der men det er altså ikke tilfelle i følge mediumet.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links