Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNærgående ånd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Marcheline
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Mai 2020 09:11
3
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Nærgående ånd

Innlegg av Marcheline »

Hei.

Har kikket rundt på sidene her flere ganger, og mye spennende det snakkes om.
Tenkte å fortelle om noe som skjer hjemme hos min mor. Og håper kanskje noen har vært borti noe liknende, og kanskje har funnet en løsning.

For snart 3 måneder siden var jeg på besøk hos min mor. Den ene natten syntes jeg jeg hørte høye pustelyder, og nevnte dette dagen etter.
Moren min fortalte hun har hørt dette fra tid til annen.
Etter jeg dro hjem igjen fortalte mamma at lydene var blitt mer intense, og mer plagende.
Siden vi begge har hatt noen "uforklarlige" opplevelser tidligere, kontaktet jeg et medium.

Han kom, og fant en mann, som var lett å sende over.
Dagene gikk, og det virket litt bedre, men så ble ting mer intenst. Mer puste-lyder og følelsen av at noen var "på" henne hele tiden.
Vi kontaktet igjen samme medium, som til å begynne med ikke trodde på oss. Da han kom ble han overrasket.
Han sa han fant en livredd mann, som klamret seg til mamma. Mediumet klarte ikke se hvem han var og hvor han kom fra. Men klarte omsider å sende han over.
Han sa også at hun kunne oppleve slike ting flere ganger, for hun føltes som en trygg plass for den livredd mannen.

Det er nå halvannen mnd siden, og ting har ikke blitt bedre. Mamma er fortsatt sterkt plaget, og sover ikke lengre på soverommet. Hun får ikke være i fred, og får følelsen av å bli "kvalt", hvis hun prøver å sove i sengen. Hun har en følelse av et nærvær, som en mørk skygge på høyre siden. Og pustelyder og "tafsing" er der store deler av døgnet.
Vi har kontaktet samme medium, som ikke skjønner hvorfor det ikke er blitt stille. Men han sa han skulle komme for flere uker siden, før vi ikke hørte mer fra han.

Så nå lurer vi jo på hva vi kan gjøre. Det hadde jo vært fint om det ble stille for mamma sin del. Å ikke få ordentlig søvn på flere uker er jo ikke akkurat bra.

Noen som har vært borti noe liknende? Har noen erfaringer, eller noen ideer om hva vi burde gjøre?

Takk for at du leste.
Antall ord: 397

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Nærgående ånd

Innlegg av Asbjørn »

Dette er ikke uvanlig, ofte er det flere enn den som viser seg som går igjen et sted.
For meg høres det slik ut.
Det mediumet som kommer, merker den som er mest "høylytt", og klarer somregel å sende vedkommende over.
Men når da den som er mest høylytt forsvinner, rykker "nestemann"(dame) opp, og tar over plassen.
Derfor er det viktig for et medium å rense alle lag på stedet.
Etter det du beskriver, vil jeg anta at din mor har evner på en eller annen måte, kansje vet hun om de, eller kansje ikke.
Men mennesker som har evner, utstråler ofte et eget lys, som kan oppleves som et fyrtårn i den åndelige verden, og ånder vil da tiltrekkes til den personen. Opplever dette fra tid til annen selv.
Da gjelder det å beskytte seg, - skjerme seg - slik at åndene ikke tiltrekkes så lett.

Denne tråden forteller om en metode, "dorull-metoden" - som mange opplever å fungere bra.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... ll#p420054

Jeg tillater meg å be universet om hjelp her, - til den/de som er hjemme hos din mor,
ber om å "låne" Erkeengelen Michael ( med sverdet) til å beskytte din mor, og til å "arrestere" den/ de som ikke skal være der, om nødvendig,
jeg ber om å få låne Erkeengelen Raphael til å gi healing til den /de som er der, men og til din mor,
jeg ber om å få låne Erkeenglene Uriel og Gabriel, for å løse opp knuter, og gi forståelse til de som er der,
slik at de velger å gå til lyset. ( og vil de ikke, så får Michael ta tak)
Merk, dette er energier - som vi setter navn på som egenskaper, energier som er en del av "lyset" / Gud / hva navn man vil sette på det, den Universelle altomfattende energi!
Takk takk takk,
takk du / dere også for hjelp.. :)
Hvis dette ikke holder, send meg en PM

Asbjørn
Antall ord: 329

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marcheline
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Mai 2020 09:11
3
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Nærgående ånd

Innlegg av Marcheline »

Hei igjen!

Og takk for ordentlig svar! Jeg har videreformidlet svaret til mamma.
Vi tar kontakt om noen dager hvis det ikke blir stille.

Marcheline
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links