Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMann i arbeidsklær viste seg nattestid

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Mann i arbeidsklær viste seg nattestid

Innlegg av kristiane »

Jeg har som flere andre her inne,kunnet beskrive følelsen av nærvær f.eks som svarte skygger,men nå har jeg opplevd å se en slik skygge tydelig og det for første gang.
Klokken var 02.40,og jeg var oppe og tok et glass drikke og deretter en tur på toalettet. Dette befinner seg i en stor entre vi har og til høyre er stua.
Da jeg gikk ut fra toalettet og var på vei tilbake til soverommet,kikket jeg tilfeldig inn mot stua.Da skvatt jeg skikkelig,for det jeg ser er en tydelig mannsskikkelse som går mot endeveggen i rommet,og forsvinner.
Han beveget seg jo bort fra meg,så jeg så ham bakfra. Kanskje 1,75 høy,kort mørkt hår,sort T-skjorte,grå arbeidsbukse med lommer på låret.
Har som sagt aldri sett ånder eller gjenferd slik før denne episoden nå nylig,og det var veldig spesielt og litt skremmende. Ble jo litt skremt,ettersom jeg ikke har opplevd det før.
Flere som har sett ånder tydelig?
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Mann i arbeidsklær viste seg nattestid

Innlegg av Morris »

Nei, jeg har aldri sett verken skygger eller omriss i overnaturlig tilstand, men jeg har blitt blåst på i øret! For en del år siden mistet jeg hørselen på venstre øre. Det skjedde helt plutselig mens jeg satt i sofaen. Det føltes som når en sitter på flyet og får propp i øret, akkurat slik føltes det. Det var bare at den gikk aldri bort. En tid sener satt jeg i en lenestol og halvsov, og plutselig merket jeg at noen blåste rett inn i det øret. Det var ingen i nærheten av meg, men jeg spurte for sikkerhets skyld min kone om hun hadde blåst meg i øret, men det hadde hun ikke. Hvem det kunne være er jeg ikke sikker på, men noen i familie kanskje? Det hadde ingen helbredende effekt, så det ble høreapparat. Har også hørt skritt i grusen en tidlig morgen hvor det var mørkt enda. Jeg hadde parkert bilen i garasjen og låst porten. Da hørte jeg det raslet i grusen som om noen gikk på den, men kunne ikke se noen, så jeg gikk delvis rundt garasjen, men ingen å se. Så her blir det bare en hypotese hva det kunne være... intet sett... bare hørt. Men det rare er jo at det liksom skjer når du minst tenker seg det.
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Mann i arbeidsklær viste seg nattestid

Innlegg av Terra »

Husker spesielt godt en gang jeg var på tur i skogen og la merke til tre personer som gikk foran på stien. Den ene hadde rød jakke og syntes jo spesielt godt i terrenget da kan man jo si. Plutselig var hun med den røde jakken borte og de to andre gikk helt upåvirket videre som om ingen ting hadde hendt. Da snur meg mot reisefølget mitt og utbryter forskrekket: "Jammen, hvor ble det av den tredje av de i reisefølget foran?" Hvorpå jeg får å vite av mitt reisefølge at det har bare vært de to som går foran oss der. "Jammen," sier jeg. "Hun med den røde jakken! Hun forsvant bare. Hvor ble det av henne?" Og da sier reisefølget mitt at det ikke har vært noen foran oss med rød jakke. Bare de to som går der foran nå. Jeg ville ikke gi meg og maste videre på og forklarte utseende og alt og hvor jeg så henne gå rett bak de to andre. Men hun var nok ikke av denne verden for det var ingen andre som så henne.

Men for det meste skimter jeg mer enn jeg ser dem tydelig, og jeg ser også skygger og lysglimt og orber.
Antall ord: 217
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !