Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn noe merkelig hendelse med hunden min

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

En noe merkelig hendelse med hunden min

Innlegg av kristiane »

Tenkte å dele denne merkelige hendelsen i hagen vår,i perioden da hundeeiere måtte begrense turer i miljøet,grunnet hundesykdommen som herjet nå i høst.
Selvfølgelig ville mannen min og jeg også beskytte hunden vår og begrenset luftetur er til området rundt tomta og bak i hagen for å begrense sjansene for at hunden skulle møte andre hunder.
En morgen da jeg var ute med henne sto jeg og kikket litt på mobilen mens hunden satt og gjorde ifra seg. Jeg hadde festet kobbelet i halsbåndet hennes.
Da hun hadde gjort seg ferdig og begynte å gå mot inngangen på huset,ble jeg helt satt ut. Hun gikk løs,og jeg sto igjen med kobbelet i hånda og hunden gikk.
Det er absolutt ingen feil på hverken halsbånd eller låsen på kobbelet,og ingen åpninger i halsbåndet der det for eksempel kunne løsnet fra!
Jeg holdt som sagt i kobbelet,som hvilte nede i gresset :roll:
Mannen min syntes dette var litt creepy,han også,og selv om han er nokså nøytral i forhold til det uforklarlige,så skjønner heller ikke han hvordan dette kunne skje.
Flere som har opplevd dette?
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: En noe merkelig hendelse med hunden min

Innlegg av Terra »

Ja! Dette har jeg også opplevd! :vink

Døren var låst for natten og det var flere som så at døren ble låst opp og "noen" (som ikke var synlig) åpnet døren og slapp hunden ut. Det var ingen andre der, ingen uvedkommende, men altså flere vitner til det som skjedde. Hunden gikk lykkelig ut døren og tok seg en tur ut i hagen på egenhånd...

Det kan også nevnes at det var synlige besøk av åndelig karakter i huset både titt og ofte og at også besøkende så disse. De kunne ses som virkelige personer eller mer som "skygger i menneskestørrelse."

Tipper det samme gjelder med det du opplevde.
Antall ord: 119
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: En noe merkelig hendelse med hunden min

Innlegg av kristiane »

Ja,det du nevner om "synlig besøk" forøvrig,er også et velkjent fenomen her hjemme. Vi har etterhvert flyttet ,og det ser ut til at en av oss tre i familien drar med oss"et eller annet",siden det fortsetter å skje ting rundt oss her også. Som nevnt i annen tråd jeg har her,"besøk av mamma",har jeg hatt opplevelser i drømme med henne etter hennes bortgang,og har tidligere nevnt skygger vi ser i øyekroken. Så å si hver gang jeg står ved komfyren,er det en sterk følelse av nærvær bak meg,og sønnen min har også observert skygge et par ganger.
Dagen vi drev på å flytte inn her,så mannen min en sort "skygge person",som passerte forbi ham og forsvant inn døra.
Hunden vår som jeg forteller om her i denne tråden,sitter stadig og stirrer mot bestemte steder i huset. Vet ikke hva eller hvem som er her og slapp løs hunden,kanskje det er mamma som mener hun skal få være litt løs ute?
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links