Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBlitzlys

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
pisstern
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Jan 2014 13:09
10
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Blitzlys

Innlegg av pisstern »

Hei!

Har begynt å oppleve paranormale småting hjemme etter å ha bodd der i 15 år nå. Men det jeg aldri har opplevd før eller hørt noe om er et blitzlignende lys som har blendet meg én gang og har også sett det fra et annet rom. Er det noen som vet hva dette kan være eller opplevd lignende? Ble totalt blendet i går i ett sekunds tid.
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Blitzlys

Innlegg av Terra »

pisstern skrev: 15 Okt 2018 13:34 Hei!

Har begynt å oppleve paranormale småting hjemme etter å ha bodd der i 15 år nå. Men det jeg aldri har opplevd før eller hørt noe om er et blitzlignende lys som har blendet meg én gang og har også sett det fra et annet rom. Er det noen som vet hva dette kan være eller opplevd lignende? Ble totalt blendet i går i ett sekunds tid.
Hei!

Jeg opplever noe liknende når min hjelper er rundt meg. Så det kan være din hjelper som er der når du ser dette lyset.
Antall ord: 106
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links