Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder'The Scolar Experiment'

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

'The Scolar Experiment'

Innlegg av g.r.y »

'The Scolar experiment' er etter sigende mest omfattende paranormale eksperiment noensinne. Det foregikk over en 5 års periode, hvor 4 klarsynte, hvilket oxo inkluderte såkaldt fysiske medium, møttes for å foreta eksperimenter annenhver dag.
Hva de opplevde ville vært alt for drøyt til å kunne tas seriøst dersom de ikke hadde foretatt bunnsolide grep for å eliminere muligheten for at det som fremkom var falskneri. I tillegg var anerkjente forskere & vitenskapsmenn engasjert for å analysere hendelsene.

Dette eksperimentet sies å være det nærmeste en kommer det å ha bevis for at livet fortsetter etter døden. -For her opptrer de ikke bare i form av vage konturer. Her slår de seg virkelig løs, med både 'lys-show' og flytting/løfting av både det ene og det andre.
Nå går jeg ut fra at de fleste deler min skepsis, hvilket i mitt tilfelle kom til uttrykk som 'Get real!..' Men hvor absurd det enn fremstår, var omfanget av de grep de foretok for å sikre sitt og prosjektets integritet såpass at jeg rett og slett nødt til å innse at dersom dette likevel er fake, er det jammen like utrolig å ha fått til som den paranormale galskapen (he he)
Sooo, Let's Rock:

https://www.youtube.com/watch?v=6qSEi_sfaSU
Antall ord: 219
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links