Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPlagsom parasittenergi eller ånd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Kulør
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 26 Jun 2017 19:59
6

Plagsom parasittenergi eller ånd

Innlegg av Kulør »

Hei, jeg plages av at jeg har noen form for energi eller ånd som beveger seg rundt på kroppen min og lever i min aura. Det føles svært ubehagelig, da den berører sensitive kroppssoner. Denne energien er pulserende og relativt konstant. Det føles nesten akkurat som om noen puster på meg med en jevn bris, bare litt mer fysisk og det er energibølger som beveger seg rundt på kroppen. Min antagelse er at denne ånden/energien hvis den har noen bevissthet, gjør dette med intensjon om å plage meg. Tror ikke dette er en vanlig klebeånd, men heller en kraft som har et muligens animalt eller demonisk opphav. Jeg trenger hjelp til å fjerne denne eller disse entitetene for å ikke bli tappet for mer energi og la meg bli plaget av dette. Den tar så mye fokus og energi at det er svært skadelig for min livskvalitet. Så mitt store spørsmål er om det er noen som veit om hva man kan gjøre for å fjerne denne ubehagelige energien, eller vet om noen i Oslo som sitter med kompetanse eller ferdigheter til å kunne hjelpe meg å få dette ut av min kropp?
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Plagsom parasittenergi eller ånd

Innlegg av Terra »

Kulør skrev:Hei, jeg plages av at jeg har noen form for energi eller ånd som beveger seg rundt på kroppen min og lever i min aura. Det føles svært ubehagelig, da den berører sensitive kroppssoner. Denne energien er pulserende og relativt konstant. Det føles nesten akkurat som om noen puster på meg med en jevn bris, bare litt mer fysisk og det er energibølger som beveger seg rundt på kroppen. Min antagelse er at denne ånden/energien hvis den har noen bevissthet, gjør dette med intensjon om å plage meg. Tror ikke dette er en vanlig klebeånd, men heller en kraft som har et muligens animalt eller demonisk opphav. Jeg trenger hjelp til å fjerne denne eller disse entitetene for å ikke bli tappet for mer energi og la meg bli plaget av dette. Den tar så mye fokus og energi at det er svært skadelig for min livskvalitet. Så mitt store spørsmål er om det er noen som veit om hva man kan gjøre for å fjerne denne ubehagelige energien, eller vet om noen i Oslo som sitter med kompetanse eller ferdigheter til å kunne hjelpe meg å få dette ut av min kropp?
Hei, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med utrensing osv, men jeg lurte bare på om du har sjekket deg hos lege eller noe slikt for å utelukke at det kan være noe fysisk som gjør det. Rent kroppslig? Det høres veldig slitsomt ut å ha det sånn, så jeg håper noen kan hjelpe deg enten det er på den ene eller annen måte.
Antall ord: 270
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Plagsom parasittenergi eller ånd

Innlegg av g.r.y »

Enig med Terra! Oppsøk lege for ev. å utelukke alt av fysiske muligheter først.
Antall ord: 15
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kulør
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 26 Jun 2017 19:59
6

Re: Plagsom parasittenergi eller ånd

Innlegg av Kulør »

Har vært hos lege uten noen forklaringer der. Min intuisjon sier at dette handler om etheriske vesener av ulik art. Derfor spør jeg igjen om det er noen som vet om noen healer, sjaman eller lignende i Oslo som kan drive disse entitetene vekk fra meg og dit de skal være?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Plagsom parasittenergi eller ånd

Innlegg av Terra »

Jeg skjønner. Trekker i denne tråden og håper at noen som kan hjelpe deg kontakter deg, for det er vondt når en ikke føler at en kan ordne opp selv.
Antall ord: 35
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links