Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Dyrelsker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 21 Mai 2017 08:24
6
Blitt takket: 2 ganger

Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Dyrelsker »

Hei alle sammen.
Vi måtte avlive schaferen vår igår og vi er fullstendig knust.Vi savner han noe helt utrolig og bare å gå ned i stuen idag tidlig og ikke ha han stående og ventende ved døren for å gå tur gjorde slik at jeg knakk fullstendig sammen i gråt.
Han hadde HD og hadde det vanskelig den siste tiden.Vi hadde ett kjempeforhold og gikk igjennom masse sammen.
Hadde en fantastisk siste dag med masse lek og masse god mat :)
Kan hunder "gå igjen" og komme innom oss igjen?
Hva kan vi gjøre for å komme i kontakt med Hunter igjen?
Hva skjer med hunder etter at de dør?
Vandrer sjelen slik mennesker sin sjel gjør?
Har akkurat lagt litt Cheeze Doodles på teppet hans for å håpe han kommer å spiser de for det elsket han ;) .
Lukter hund her og jeg sitter bare og griner her hvor jeg sitter og skriver.
Kan noen hjelpe meg og fortelle meg litt om deres erfaringer og opplyse meg littegrann?
Mvh Morten
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Asbjørn »

Trist at dere måtte ta den avgjørelsen, men må man - så må man.
Føler med deg i ditt tap.

I følge min tro ( sjamanistisk), er alt besjelet, - mennesker, dyr, planter, -alt har en energi eller sjel.
Energi forsvinner ikke, den overføres til et annet nivå, eller transformeres.

Sånn er det med sjelen også, - og da ser jeg på sjelen som "den du er" - bevisstheten.

Alt har en form for bevissthet, selv om det er vanskelig å forstå bevissthet i en sten.

Uansett, alle sjeler går videre, og vi har alle et felles opphav i en grunnleggende energi, som jeg kaller "det gudommelige". ( denne grunnleggende energien har mange navn, Gud, Allah, Store Mor, Himmelske Far, - osv osv.)

Derfor vil vi også når vi er på andre siden møte igjen de sjeler vi har kjent og vært glade i i dette livet. Men også fra tidligere liv.
Vi kan også i noen tilfeller møte de igjen også i dette livet, enten ved at man føler de er tilstede - man føler energien, eller at de dukker opp i en ny versjon. ( menneske / hund / katt/ osv. )

At de kommer på besøk i ånden ( den spirituelle energiformen), vil nok skje, men det er ikke alle som klarer å merke at de er på besøk. Men DE vil se ting som ostepoppen du har lagt ut, f.ex..

Dyr - som mennesker vil når de kommer "over på andre siden" ( eller i lyset som jeg liker å kalle det), få en mye større forståelse for de ting som har hendt og forstår også hvorfor man måtte ta de valg man måtte gjøre her.

Du vil møte på denne sjelen igjen, enten her i dette livet, eller så senere....
Antall ord: 301

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Terra »

Dyrelsker skrev:Hei alle sammen.
Vi måtte avlive schaferen vår igår og vi er fullstendig knust.Vi savner han noe helt utrolig og bare å gå ned i stuen idag tidlig og ikke ha han stående og ventende ved døren for å gå tur gjorde slik at jeg knakk fullstendig sammen i gråt.
Han hadde HD og hadde det vanskelig den siste tiden.Vi hadde ett kjempeforhold og gikk igjennom masse sammen.
Hadde en fantastisk siste dag med masse lek og masse god mat :)
Kan hunder "gå igjen" og komme innom oss igjen?
Hva kan vi gjøre for å komme i kontakt med Hunter igjen?
Hva skjer med hunder etter at de dør?
Vandrer sjelen slik mennesker sin sjel gjør?
Har akkurat lagt litt Cheeze Doodles på teppet hans for å håpe han kommer å spiser de for det elsket han ;) .
Lukter hund her og jeg sitter bare og griner her hvor jeg sitter og skriver.
Kan noen hjelpe meg og fortelle meg litt om deres erfaringer og opplyse meg littegrann?
Mvh Morten
Hei Morten, å som jeg kjenner meg igjen i hvordan dere har det nå. Det er så fryktelig vondt å miste dyr. Jeg kan bare snakke av egen erfaring og det er at dyrene kan komme å trøste og besøke oss fra den andre siden. Jeg tror de drar dit vi drar når vi dør i dette livet. At det er en slags åndelig verden hvor vi er mellom livene vi lever her på jorden og på andre planeter eventuelt. Jeg både ser og hører mine avdøde dyr når de kommer på besøk, og det er alltid like gledelig å vite at dyrene er så glade i oss at de kommer og besøker oss, selv etter sin overgang til åndenes rike. Jeg har ikke behøvd å gjøre noe som helst for at de skal komme på besøk og det tror jeg ikke dere heller trenger å gjøre. Jeg tror dere kan få besøk når dere minst aner det siden dere er åpne for et slikt besøk. Og noen ganger tror jeg også at dyrene kan bli gjenfødt slik at en kan ha samme dyret flere ganger i dette livet. Det er faktisk flere som har opplevd dette, også jeg selv mener å ha opplevd det. Dyrene liker å være med oss og mange ganger tenker jeg at de er her mer for vår del enn for sin egen. De har mye kjærlighet å gi, og er trofaste.

Min mest morsomme opplevelse (flere i husstanden opplevde dette siden) er når katten min og jeg satt i sofaen og slappet av og vi begge plutselig hørte at det var noen og gravde i kattekassen hans... Han snudde seg mot lyden og det samme gjorde jeg. Det var en katt der, jeg vet ikke hvilken, men at både katten og jeg reagerte samtidig fikk meg til å måtte trekke på smilebåndet. Så dyr kan helt klart komme på besøk, det er jeg ikke i tvil om. :-)

Trøstetanker sendes deg og dine i sorgen over tapet av en kjær venn. :klemme
Antall ord: 533
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dyrelsker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 21 Mai 2017 08:24
6
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Dyrelsker »

Hei Asbjørn og Terra
Jeg kan ikke være i huset her for jeg er helt knust.Jeg gråter bare jeg ser på teppet hans og tar i lekene hans.
For 24 timer siden akkurat nå stod vi der og skulle sende han videre til de evige jaktmarker.Er så lei meg nå :( .
Finnes det noen fine bøker for akkurat dette jeg lurer på nå?
F.eks om at dyrene kommer tilbake og besøker oss?
Er veldig nysgjerrig på akkurat dette.
Men jeg har det så vondt og savner bestekompisen min noe så helt utrolig.
Håper dette vil gå over med tid :)
Dere her herlige mennesker som tar dere tid til å svare meg.
Kan dere anbefale meg noen bøker om dette?
Mvh Morten
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Asbjørn »

Jeg har ikke noen bøker å henvise til, men du kan forsøke å søke på google,
det ligger mange historier der ute.
"andre siden", dyr, hund, katt, besøk, kan være ord du kan søke kombinasjoner på.

A
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Terra »

Jeg har heller ingen spesielle bøker å vise til. Men har lest om at dyr kommer til åndenes rike som oss, at de kan bli gjenfødt til samme eier osv. Blant annet forteller mediet Benny Rosenqvist i sin bok "lysfolket en guide til den andre siden" om at hans tidligere hund kom tilbake til ham i form av en ny hund etter sin død. Den nye valpen oppførte seg på samme måte som den gamle hunden hans hadde gjort. Han ba også om tegn da han skulle velge ut valp og det fikk han. Alt rundt dette med ny hund var helt spesielt. Han skulle ikke ha samme rase fordi det ville minne om den han nettopp hadde mistet, men da han skulle hente valpen han hadde bestilt hadde ikke oppdretteren valper igjen... Og plutselig kommer en venninne av ham med en hun har hørt har valper for salg... Og det er jo den valpen, og samme rase... Den nye er som den gamle også redd for de samme tingene i tillegg til lik oppførsel og sånn skjønner han at det er den gamle som har kommet tilbake til ham. Men i tillegg er han som sagt medium så han har kontakt med guiden sin som støtter opp om at det faktisk er slik.

Og vet du, jeg pleier å la tingene til dyret jeg har mistet stå der i 3 dager etterpå for at det skal føle seg velkomment og ikke føle at alt etter det er ryddet bort. Men så må jeg rydde det vekk fordi det blir for vondt å se det der hele tiden. Vet bare så alt for godt hvordan du har det nå. Det er nesten så jeg føler at jeg skal dø hver gang jeg mister folk og dyr jeg er glad i. Det er grusomt vondt. :(
Antall ord: 314
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dyrelsker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 21 Mai 2017 08:24
6
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Dyrelsker »

Ja dette kan virkelig sammenlignes med slik du føler og har det da du mister noen som står deg nær Terra.
Jeg la meg ned på teppet hans istad og luktet på det bare for å føle at vi var nær hverandre. Deretter knakk jeg sammen i gråt.Savner så utrolig bestekompisen min som begynte å bli grå bak ørene :) .
Føler at jeg ALDRI kommer til å komme over dette.Vet ikke hva jeg skal gjøre.Er alldels grusomt å være i huset her med alle hans leker. Måtte ta bort teppet hans istad for jeg knekker fullstendig hver gang jeg ser på det. Har jo en jobb jeg må klare å gå til å.
La akkurat litt leverpostei opp i matskålen hans i tilfelle han svinger innom <3
Hva skal jeg gjøre Terra.Har aldri hatt det så grusomt før!?
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Terra »

Det er virkelig en stor sorgprosess du har foran deg Morten. Det kan vi nok dessverre aldri komme fra, det er noe vi må igjennom og i tillegg å skulle takle jobb, og alt det andre, kan virkelig føles tungt. Jeg vet hvordan det er ja. Jeg tillater meg å virkelig gråte så tårer og snørr renner når jeg er alene. Kan gå på badet/toalettet og gråte ut om nødvendig. Når jeg har mistet dyr har jeg tenkt at jeg ikke orker skaffe flere fordi det er så vondt å miste. Min konklusjon ble å åpne hjemmet mitt for dyr som skulle avlives fordi eier ikke ville eller kunne ha dem lenger... Da ble det jo en vinn - vinn situasjon for alle parter. Så å ta inn nye dyr ble faktisk en stor trøst for meg. Jeg vet at mine avdøde dyr skjønner dette og vet at jeg ikke savner dem noe mindre enn før selv om jeg nå lar andre dyr få en ny sjanse til livet. Så den gleden jeg følte ved å redde et nytt dyr, gjorde at jeg fikk ny glede inn i livet mitt og med det ble sorgen over det jeg har mistet lettere å bære. Man glemmer ALDRI dem man har vært glade i enten det gjelder folk eller dyr, aldri! Og det er jeg temmelig sikker på at de alle vet... Men jeg vet også om de som aldri orker å ta imot et nytt dyr, men hadde de tenkt en gang til så kunne de reddet et hjemløst dyr tenker jeg. Men bruk den tiden du trenger på å sørge. Kanskje orker du ikke ta inn en ny hund og gi den et godt nytt hjem før du har kommet lenger i sorgprosessen og da må du lytte til deg selv og hva som er riktig for deg. For meg var det en stor trøst å få ny glede inn i livet og hjemmet og likevel sørge over og sende takknemlige tanker til det dyret som hadde reist i forveien med takk for alle gode stunder. Jeg har tatt i mot flere dyr fra omplassering, fra folk som ikke kunne ha de lenger osv. Det har gått veldig fint, og når dyrene har vært et par år hos oss, så skjønner de at her skal de være for bestandig og da er det som om de puster lettet ut og virkelig slapper av i sitt nye hjem. Jeg tror det er noe med årstidene og våre skikker og vaner, dyr legger merke til feiringer og så videre, og da skjønner de at nå har det gått et par sykluser og jeg er her enda. Nå kan jeg endelig føle meg trygg på at min nye familie vil ha meg her for bestandig.

Også kan du jo som jeg sende mange gode tanker til hunden din og takke for alt den har gitt deg. Den vet det alt, men godt er det å si til andre når vi virkelig setter pris på alt de betyr i vårt liv.

Lykke til videre med sorgprosessen!
Antall ord: 532
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av g.r.y »

Kondolerer..

Jeg har oxo vært i gjennom en sånn ekstrem sorgprosess etter å ha mistet hunden min som den du er i nå. Dette tar tid å komme over. Selv gikk jeg fullstendig i oppløsning, og det tok over et halvt år før jeg kom meg igjennom en dag uten å gråte, og enda lenger før jeg var i stand til å gå de stedene jeg pleide å gå med henne.. Selv i dag, 7(!) år etter, kjenner jeg dette tapet. Det er f.eks utelukket å ha bildene sånn at jeg får de 'i fleisen' i tide og utide, da den mappen kun åpnes når jeg minnes henne. Videre har jeg aldri hatt noe forhold til dette med gravsted, og har istedet en slags minne-plass hjemme, som i all hovedsak består av et skrin med ting hun brukte, tyggebein, o.l.
Jeg er fullstendig klar over at dette for mange vil oppfattes som fullstendig sinnsykt, men for meg, er dyrene mine det aller kjæreste jeg har..
Herregud, dette vitner jo virkelig ikke mye om at det er lys i enden av tunellen, men det er faktisk det..
Jeg kan nemmelig bekrefte med 100% sikkerhet at de firbeinte har en såkaldt sjel som forlater 'skallet' i det kroppen dør..

Min hund, Belle, var nær 16 år, så når hun brått ble svært syk, så når min samboer (jeg var helt i oppløsning på det tidspunktet) tok turen til dyrlegen påfølgende morgen, visste vi jo at et annet utfall ville kreve et mirakel. -Men håpet er jo det siste som dør, ikke sant.. Så der satt jeg, i krampegråt og ba til en gud jeg overhodet ikke tror på når jeg ikke kastet opp. -Det var helt jævlig.. Men så, helt plutselig, ble jeg slått av en slags følelse av at noe strømmet igjennom kroppen, på en måte, samtidig som gråten stoppet helt, og jeg var helt rolig mens dette varte. Det er umulig å forklare den følelsen,for jeg har ingenting å sammenligne den med, -men det var den beste følelsen ever, -og jeg visste umiddelbart hva det var; Belle som kom innom på 'veien over'..
Jeg vet ikke hvor lenge det varte, -sannsynligvis et par sekunder, men det føltes mye lenger, -som om tiden stanset opp et øyeblikk. Jeg rakk oxo av en eller annen grunn å få et glimt av klokken på veggen før sorgen igjen tok overhånd etter at øyeblikket var over, og klarte oxo å få med meg et noenlunde tidspunkt for når min samboer kom tilbake for å bekrefte at dette stemte med opplevelsen av henne som 'dro over'..
Jeg vet dette lyder rimelig sprøtt, men dersom det var den minste mulighet for at dette kunne rasjonaliseres bort når jeg var 'ved mine fulle fem' igjen, for jeg var jo faktisk på grensen til gal..
Men når jeg mintes denne ekstremt spesielle følelsen av denne ensidig gode energien som gikk igjennom og kulminerte i hoderegionen hvorav den gikk ut, for ikke snakke om det å gå fra hysterisk til umiddelbart helt rolig, og fullstendig 'at peace' mens dette varte, kunne det ikke være noe annet. Det var hva det var, uansett hvor utrolig det kunne synes..

Etter dette, ble det gradvis, må jeg vel si, over enhver tvil at hun dukket opp med gjevne mellomrom ved at hun la hunde-mat -kuler hist & her hvor det skulle en del til var 'left-overs' som hadde havnet der ved en tilfeldighet. Jeg er av den typen som må ha det hevet over enhver tvil før jeg bekjenner noe som 'paranormalt', så det var ikke før vi fikk oss hund igjen (Ferrari) at spikeren ble satt i den kisten. -For tørrmat-kulene som ble funnet var identiske med de siste Belles,
og disse hadde en annen form enn den som var på Ferrari's.

Avslutningsvis vil jeg minne deg på at det jeg har opplevd ikke er gitt alle å oppleve. -Eller det 'hilsnen' kan bli gitt gjennom en helt annen type opplevelse, for den saks skyld. -Det har uansett ingenting med båndet mellom deg og hunden å gjøre. Det jeg imidlertid ønsker å formidle med dette her, er at iallefall høytstående pattedyr (de som er bevisst sin egen eksistens, har evnen til strategisk planlegging & utvikler egne personlighetstrekk) etter alt å dømme er av samme støpning, for å si det sånn. Med andre ord består de som oss av en ånd/sjel, hvilket utgjør det som er oss, og derav frigjør seg fra legemeet når den tid kommer, for så å gå videre inn i neste tilstand. Dette betyr igjen at vi etter alt å dømme vil gjenforenes med firbeinte såvel som tobeinte når den tid kommer. :klemme
Antall ord: 821
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av jeditrond »

Kondolerer Morten! Det å miste en firbent venn er like tungt som å miste et menneske som står en nær. Når det gjelder bøker så vet jeg ikke om noen bok som kun tar for seg kontakt med dyr fra den andre siden, men boken Telepatisk kontakt - Magiske samtaler med dyr av Amelia Kinkade, har et kapittel om dette ihvertfall.
Antall ord: 62
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dyrelsker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 21 Mai 2017 08:24
6
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kan dyr "komme tilbake" for å si at de har det bra?

Innlegg av Dyrelsker »

Takk jeditrond
Skal sjekke ut denne boken
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !