Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHusrens

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Husrens

Innlegg av jeditrond »

Christer skrev:hei alle sammen! :) ja jeg tror også det trond! :) til dere som lurer på hvordan det går, så ønsker trond å hjelpe meg videre med å få ånden bort. Uten at jeg går i detaljer, fordi jeg vet ike helt om trond synes det er allright at jeg gir ut infomasjonen vi deler på PM. når det også er litt vanselig å få meldinge sendt pga "hikke" i systemet :) men trond er flink han fikk opp rett infomasjon om min situajon, og jeg er posetiv til hjelpen jeg får av han videre :) ha en strålende uke alle sammen ! :D
Du kan godt skrive det jeg fant på deg om du har lyst, jeg har bare latt vær å skrive det her fordi jeg jo har taushetsplikt ovenfor de jeg hjelper :) Sånn ellers tror jeg at jeg må vente med den nye runden til helgen, denne uka har vært hektisk med forberedelser til jobbintervju m.m., så det er best at jeg er uthvilt før jeg setter i gang. Forsøker å sende pm samme dag slik som avtalt. Evt. så kan jeg skrive en kort notis i denne tråden?
Antall ord: 195
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Husrens

Innlegg av Asbjørn »

Kommenter i denne tråden, dersom det ikke er ting som bør gå via telefon eller epost.
Det nærmer seg "PM-RESET" - altså den dagen da jeg går i gang med å slette alle gamle PM, og nullstille PM tellere og pekere.
Idag er det 6 april, regner med at 9-10 april er det igang....
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Mar 2017 23:22
7
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 7 ganger

Re: Husrens

Innlegg av Christer »

Hei hei :) ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond :) sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også :) jeg håper du får jobben da Trond :) skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også :D ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! :) håper eller at alle får en fin dag og uke ! :D
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Husrens

Innlegg av jeditrond »

Christer skrev:Hei hei :) ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond :) sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også :) jeg håper du får jobben da Trond :) skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også :D ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! :) håper eller at alle får en fin dag og uke ! :D
Bra du greier å holde deg positiv, skulle gjerne ha hjulpet deg tidligere i uka, men når formen ikke er på topp, går det ut over evnene mine også tydeligvis. Satser på søndag 9.4 om det er ok? På formiddagen, etter kl 11 en gang for eksempel?

Så til det jeg fant under første runde som jeg skrev på pm til Christer:
Fant en mann som hadde et grepa tak i begge skuldrene dine, nesten som klør. Mye av det jeg "ser" er symbolikk for å hjelpe meg å forstå, så jeg så at "klørne" etterlot sår hos deg. Har sammen med en av mine veldig gode hjelpere sendt deg healing, men det kan nok ta noen dager før du er helt på normalen energimessig. Denne mannen har stjålet mye energi fra deg over tid, så slike "sår" tar tid å gro selv med healing. Har også lagt ekstra beskyttelse rundt deg mens du lar sårene gro :)
Tydeligvis greide jeg ikke å få vekk mannen under første runde dessverre.
Antall ord: 282
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Mar 2017 23:22
7
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 7 ganger

Re: Husrens

Innlegg av Christer »

jeditrond skrev:
Christer skrev:Hei hei :) ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond :) sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også :) jeg håper du får jobben da Trond :) skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også :D ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! :) håper eller at alle får en fin dag og uke ! :D
Bra du greier å holde deg positiv, skulle gjerne ha hjulpet deg tidligere i uka, men når formen ikke er på topp, går det ut over evnene mine også tydeligvis. Satser på søndag 9.4 om det er ok? På formiddagen, etter kl 11 en gang for eksempel?

Så til det jeg fant under første runde som jeg skrev på pm til Christer:
Fant en mann som hadde et grepa tak i begge skuldrene dine, nesten som klør. Mye av det jeg "ser" er symbolikk for å hjelpe meg å forstå, så jeg så at "klørne" etterlot sår hos deg. Har sammen med en av mine veldig gode hjelpere sendt deg healing, men det kan nok ta noen dager før du er helt på normalen energimessig. Denne mannen har stjålet mye energi fra deg over tid, så slike "sår" tar tid å gro selv med healing. Har også lagt ekstra beskyttelse rundt deg mens du lar sårene gro :)
Tydeligvis greide jeg ikke å få vekk mannen under første runde dessverre.

takker for det! jeg gjør så godt jeg kan :) ja søndag etter 11 en gang passer fint :) håper formen din er bra da :)
Antall ord: 310

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Mar 2017 23:22
7
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 7 ganger

Re: Husrens

Innlegg av Christer »

jeditrond skrev:
Christer skrev:Hei hei :) ja du kan gjærne skrive det du fant her Trond :) sikkert andre som som er innom tråden som er nysjerrigie også :) jeg håper du får jobben da Trond :) skriv gjærne en kort notis her. da er jeg sikker på at jeg får den også :D ellers så holder jeg meg possetiv selvom jeg befinner meg i en svært vannskelig situasjon . men jeg føler meg godt motatt av dere her på forumet og jeg er veldig glad for at jeg får hjelp! :) håper eller at alle får en fin dag og uke ! :D
Bra du greier å holde deg positiv, skulle gjerne ha hjulpet deg tidligere i uka, men når formen ikke er på topp, går det ut over evnene mine også tydeligvis. Satser på søndag 9.4 om det er ok? På formiddagen, etter kl 11 en gang for eksempel?

Så til det jeg fant under første runde som jeg skrev på pm til Christer:
Fant en mann som hadde et grepa tak i begge skuldrene dine, nesten som klør. Mye av det jeg "ser" er symbolikk for å hjelpe meg å forstå, så jeg så at "klørne" etterlot sår hos deg. Har sammen med en av mine veldig gode hjelpere sendt deg healing, men det kan nok ta noen dager før du er helt på normalen energimessig. Denne mannen har stjålet mye energi fra deg over tid, så slike "sår" tar tid å gro selv med healing. Har også lagt ekstra beskyttelse rundt deg mens du lar sårene gro :)
Tydeligvis greide jeg ikke å få vekk mannen under første runde dessverre.
hei trond. pm-ene jeg sender havner bare i utkast så jeg får ikke svart deg der. HILSEN MEG
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Husrens

Innlegg av Terra »

Du fikk pm testen av meg og jeg fikk svaret fra deg Christer, da funket det i alle fall mellom oss ;-)
Antall ord: 21
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Husrens

Innlegg av jeditrond »

Hei Christer, de siste fire-fem pm'ene fra deg som jeg fikk mailvarsel om, forsvant før jeg rakk å lese dem, de gikk nok med i dragsuget under resettingen av pm-systemet :)
Antall ord: 33
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Mar 2017 23:22
7
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 7 ganger

Re: Husrens

Innlegg av Christer »

jeditrond skrev:Hei Christer, de siste fire-fem pm'ene fra deg som jeg fikk mailvarsel om, forsvant før jeg rakk å lese dem, de gikk nok med i dragsuget under resettingen av pm-systemet :)
Hei Trond! :) Sendt deg PM fikk du den? :)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Mar 2017 23:22
7
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 7 ganger

Re: Husrens

Innlegg av Christer »

Terra skrev:Du fikk pm testen av meg og jeg fikk svaret fra deg Christer, da funket det i alle fall mellom oss ;-)
ja det gjorde det :D takk for at du sjekket ;)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Husrens

Innlegg av jeditrond »

Christer skrev:
jeditrond skrev:Hei Christer, de siste fire-fem pm'ene fra deg som jeg fikk mailvarsel om, forsvant før jeg rakk å lese dem, de gikk nok med i dragsuget under resettingen av pm-systemet :)
Hei Trond! :) Sendt deg PM fikk du den? :)
Hei, nei, ikke fått noen PM fra deg i skrivende stund, altså 12.4 kl 21:05 :)
Antall ord: 63
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Husrens

Innlegg av Asbjørn »

SKal/Kan jeg gå inn i databasen å sjekke ?
Siden det foreløpig ikke er så mange PM, kan jeg gjøre det, for å se om det er noe rart...
Asbjørn


EDIT: Ps; NÅR - altså tidspunkt - og dag - var det Christer sendte PM'en ?
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 14 Mar 2017 23:22
7
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 7 ganger

Re: Husrens

Innlegg av Christer »

Hei. Igjen. Meg og jeditrond mistet litt kontakten. Er fortsatt åpent for hjelp i denne saken. Om noen kunne være så snille å hjelpe meg i :-)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Husrens

Innlegg av Asbjørn »

Christer skrev: 09 Nov 2021 18:30 Hei. Igjen. Meg og jeditrond mistet litt kontakten. Er fortsatt åpent for hjelp i denne saken. Om noen kunne være så snille å hjelpe meg i :-)
Forsøk å sende epost :
Si ifra om det ikke virker.
A
_sendepostfraparan.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene til å se filene vedlagt dette innlegget.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Husrens

Innlegg av Terra »

Christer, jeg har sendt en melding til ei som driver med husrens for å forhøre meg om hun tar på seg oppdrag for tiden.
Skal si fra så fort jeg hører fra henne.
Antall ord: 34
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links