Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg trenger litt råd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Seeking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 01 Mai 2013 11:16
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Jeg trenger litt råd

Innlegg av Seeking »

Hei alle sammen, lenge siden jeg har vært her nå og nå trenger jeg noen tips for å orke å leve med de som følger meg.

Så godt som hele livet har noen fulgt meg, bruker ordet spøkelser, bestemor, bestefar, to onkler og ei tante. I utgangspunktet så har de fulgt med for å passe på, har følt, hørt og noen få ganger sett de, men i det store og hele veit jeg at det alltid er noen hjemme med meg selv om jeg er aleine.

Det hele begynte før sommerferien, lyspærer går i ett sett, jeg kan faktisk bytte ei lyspære også er den død innen en uke, og det er alltid de samme som ryker. Har følt det litt anstrengt å være hjemme, men jeg er egentlig vant til det. Desverre er det værre for min 4.5 år gamle sønn.
De kan bråke så fælt inne på rommet hans så det høres ut som noen river ned absolutt alt som er der, men går man inn dit er alt som vanlig.
I sommer hadde jeg også ett tilfelle der pc'n, iPad ledningen og tlf klikka helt, og ingen har funnet virus eller noe annet som kan forklare det. Andre helga i august, hadde seinvakt og jobba til langt på natt og guttungen var hos pappaen sin, når jeg kom hjem hadde ikke mindre enn 6 lyspærer død og en ny ledning, den som går imellom printern og pc'n.
Detta er egentlig ting man kan leve med, men guttungen vil ikke sove på rommet sitt mer, han sier han ikke vil drømme der. Han sier også at han har sett en mann på rommet sitt før.
På onsdagskvelden, før han hadde sovnet så gikk jeg ut med søpla og når jeg da kommer inn igjen så spør han hvem som er her, nei er bare oss her sa jeg, jeg kom akkurat inn igjen. Nei mamma, en dame sa hallo i gangen.
Og da igår på jobb (er spøkelser der også) hørte jeg en stemme, gikk etterhvert til de andre og spurte om det var noen der. Neida er bare oss tre. Eneste er at den stemmen var helt klart norsk og de to jeg jobber med er en Filipinsk dame og en afghansk gutt.

Det jeg har prøvd sjøl er salvie, hvit lys, aloe vera, prøvd å sende de bort, krystaller, lagd beskyttelse rundt meg, guttungen, spesielt rommet hans og hele leiligheten, men må ærlig talt si at jeg begynner å bli sliten. Noen som har tips, helst til noe jeg kan gjøre sjøl :)

Edit: si ifra hvis innlegget er plassert på feil sted så kan jeg evt flytte det!
Antall ord: 475

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeg trenger litt råd

Innlegg av jeditrond »

Salvie tar bare bort negative energiavtrykk, den funker ikke på åndebesøk. Det er tydeligvis noen i hjemmet ditt som ikke vil at du skal være der, en tidligere eier/ beboer sannsynligvis utfra fenomenene du beskriver. Antageligvis har den/ de forsøkt å kontakte deg for å be deg om å dra, når det ikke funker, begynner tuklingen med lyspærer og det elektriske og en og annen gjenstand. Elektronikk er lettest fordi disse stort sett har få mekaniske deler, derfor kan de få pc'er, pad'er osv. til å slutte å funke fordi de klusser med energitilførselen til disse :)

Du kan forsøke å sette foten ned, være bestemt på at dette er ditt hjem nå, det får den/ de respektere eller pelle seg vekk :)

Funker ikke det har en annen av parabrukerne og jeg gående et prøvekaninprosjekt hvor vi søker saker som dette, vi renser gratis mot at vi får lov til å skrive om saken deres og selge artikkelen ymse alternativblader og publisere saken på egen blogg. Dere behøver ikke stå frem med fullt navn, adresse eller bilde, men vi vil trenge bilder av hus ute og inne. Send en pm om du er interessert så skal jeg sende deg en link til Facebooksiden vår hvor du kan lese deg opp på hva vi tilbyr og så evt. ta kontakt for å avtale nærmere ang. rensen. Vi renser hovedsakelig på avstand forøvrig siden hun bor på Senja og jeg i Larvik :)
Antall ord: 250
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Jeg trenger litt råd

Innlegg av Terra »

Har samme erfaring som Jeditrond angående Salvierøkelse. Men jeg kom over denne herlige videoen om det å brenne salvierøkelse og lette etter et passende sted å poste den, derfor ble det i denne tråden ;)

DthV-S-lxOM
Antall ord: 39
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links