Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTullete "Ånder" !

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-cecilie91-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 13 Mai 2011 17:50
12

Tullete "Ånder" !

Innlegg av -cecilie91- »

Hei igjen! :) Har skrivd en del her før med den forrige brukeren min,ang ånder her i huset.
Hadde en litt spessiell,merkelig og litt skremmende opplevelse i går.
Satt på dataen,å skulle bare pusse tennene. Var borte i 5 min, så satte jeg meg ned igjen forran skjermen. Internetten var plutselig koblet av, å da tenkte jeg sikkert at den koblinga til dataen hadde detti ut. men neida. Gikk bort til internett boksen, å da hadde 2 kabler detti ut. (Må dra litt i dem for at de skal bli dratt ut.) Filmet også i går med tlf når jeg sang, og nesten på slutten av filmen,så beveger kameraet seg. men det som er rart,er at mobilen sto helt rolig på kommoden.

Hmm..Merkelig at de fleste ting skjer når jeg er alene hjemme. Noen som prøver å få kontakt med meg tru?
Har opplevd en hel masse ting i dette huset,men har dabbet litt av de 2 siste årene.
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spøkelseskladden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 15 Okt 2011 17:33
12
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Tullete "Ånder" !

Innlegg av Spøkelseskladden »

Tror at kablene ikke var skikkelig satt inn og at de falt ut av seg selv. Men hvis de var satt skikkelig fast, vet jeg ikke..... det med at kameraet flytter seg vet jeg ikke heller.... kanskje du har gjort noe uten at du kan huske det?
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Tullete "Ånder" !

Innlegg av Prismia »

Kan være tilfeldigheter, som at kablene datt ut selv og at mobilen bevegde på seg pga en liten risting i bakken som du ikke merket.

Men ånder kan det jo og være :) Hva er nicket til den forrige bruker'n din?
Antall ord: 43
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-cecilie91-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 13 Mai 2011 17:50
12

- Tullete "Ånder" !

Innlegg av -cecilie91- »

Neinei, de satt ordentlig fast, å 2 lå plutselig på gulvet.. Het momsegullet på den forrige.. hehe:)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-cecilie91-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 13 Mai 2011 17:50
12

- Tullete "Ånder" !

Innlegg av -cecilie91- »

Legger til at strømmen har gått uvanlig mye i det siste..Omtrent alle lysene i huset går hele tiden..Har også sett en mann her i huset. Dere kan lese om det på de trådene jeg har på brukeren Momsegullet. Takker for svar. :)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kaiamaia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 04 Des 2011 12:37
12
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 3 ganger

- Tullete "Ånder" !

Innlegg av Kaiamaia »

Dette kan jo både være tilfeldigheter og ånder, men siden dere har sett en mann og følt andre ting så virker det jo sannsynlig att det kan være åndelige energier i huset da! :)
Antall ord: 37
♥"Live ur Life"♥

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links