Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermenneske organer

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

menneske organer

Innlegg av ghosthunter1 »

har dere vært på lier mentalsykehus og oppdaget dette?
har dere sett blod ,menneske organer eller lignende??`vet om noe?
oppdaget noen skumle gjengangere???
jeg vet hvor denne plassen skulle være....men har ikke vært der..enda;)

do indeed tell me;)

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/1117022.html
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: menneske organer

Innlegg av sandalfon »

sjekk tråden vestfold----- spøkelsesguiden, står litt om lier der
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: menneske organer

Innlegg av Asbjørn »

Lier er et avstengt område,
og Paranormal.no må på det sterkeste fraråde å begå lovbrudd i jakt på paranormale fenomen.

Asbjørn
Admin
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

Re: menneske organer

Innlegg av ghosthunter1 »

ja det er sant. alle skal vite det er ulovlig og låst av.
men klarer ikke slutte å tenke på hvorfor mentalsykehuset ser ut som det er rømt fra??
ødelagte telefoner,brukt utstyr,papirer og mapper,tvangs stoler,kjøle-badekarer,senger,
menneske organer fra1920 i usikkret område...
hvorfor i alle dager tok ikke dem noe med seg....hvorfor la dem alt ligge igjen?
eller gi det til andre sykehus eller kaste d....
hm...bare en tanke da;) men hører gjerne fra noen som har erfart dette,eller sett noe av dette..
et menneske foster vart stjolet der fra og det syntes jeg er drøyt as.
er greit å snike liksom men å stjele eller hærverk er bare meningsløst!!
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Titten Tei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 04 Jan 2009 19:37
15

Re: menneske organer

Innlegg av Titten Tei »

Det har jeg lurt på også!! Det ser ut som om de bare har tatt det nødvendigste og kommet seg ut i hu og hast! Lurer på hvorfor??
Antall ord: 29
*Mennesket er det eneste dyr som kan rødme. Og som har grunn til det...*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: menneske organer

Innlegg av Asbjørn »

Titten Tei skrev:Det har jeg lurt på også!! Det ser ut som om de bare har tatt det nødvendigste og kommet seg ut i hu og hast! Lurer på hvorfor??
2 alternativer :
- Sikkert fordi det ble nedlagt...
De kom på jobb og fikk vite at de bare kunne gå igjen . .
- Sikkert fordi deres nye arbeidsplass hadde nyere og mer moderne utstyr.

Og så ble det sikkert betenmt at det skulle ryddes opp senere, men så er det dette med budsjetter da.... peng vet dere.

Men det gir ikke automatisk tillatelse til lovbrudd !

A
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: menneske organer

Innlegg av ? »

klart at det er en ide å ta seg dit om man trenger en ny hjerne (se organ) med en litt bedre retningssans eller geografiskt minne, og oppdage at man ikke befinner seg i vestfold, men i buskerud, faktisk.

eller kanskje man med en ny hjerne kunne klare å benytte en eller annen søkefunksjon på paranormal for så å oppdage at det er mere sider om lier enn man kan klare å lese gjennom med sin gamle hjerne.

kanskje trenger man en ny nyre, eller rett og slett et hjerte, så slipper man å tisse på seg av skrekk eller miste hjertet til en eller annen søkende sjel som man treffer med et avslått kamera i porten, fordi det faktisk ble tomt batteri på grunn av psyksisk syke mennesker som levde der før, men det er bare ikke andre enn noen få frea paranormal som vet at det er slik.

eller kanskje en milt til å rense ut litt av sukkerrushet som kommer av at man har drukket litt for mye cola på veien opp, eller at man kanskje trenger nye lunger for å få bukt med den dårlige pusten fordi man jo ikke har evnen til å puste helt ned i lungene, fordi "level`en" hindrer litt av opptaket, og da er det ikke lett å være noen.

så må dere reise tidlig hjem da, så ikke mamma og pappa blir bekymret over hvor de håpefulle er, eller dere kan ringe en eller annen som kan hause opp litt omkring dette, eller har enerett på alle ånder i området..

lykke til.
Antall ord: 261
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
momsegullet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 242
Startet: 15 Mar 2006 19:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: askim

Re: menneske organer

Innlegg av momsegullet »

La sjelene på lier være ifred!!!!!!
Antall ord: 7
"i was born to make you happy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

Re: menneske organer

Innlegg av ghosthunter1 »

? skrev:klart at det er en ide å ta seg dit om man trenger en ny hjerne (se organ) med en litt bedre retningssans eller geografiskt minne, og oppdage at man ikke befinner seg i vestfold, men i buskerud, faktisk.

eller kanskje man med en ny hjerne kunne klare å benytte en eller annen søkefunksjon på paranormal for så å oppdage at det er mere sider om lier enn man kan klare å lese gjennom med sin gamle hjerne.

kanskje trenger man en ny nyre, eller rett og slett et hjerte, så slipper man å tisse på seg av skrekk eller miste hjertet til en eller annen søkende sjel som man treffer med et avslått kamera i porten, fordi det faktisk ble tomt batteri på grunn av psyksisk syke mennesker som levde der før, men det er bare ikke andre enn noen få frea paranormal som vet at det er slik.

eller kanskje en milt til å rense ut litt av sukkerrushet som kommer av at man har drukket litt for mye cola på veien opp, eller at man kanskje trenger nye lunger for å få bukt med den dårlige pusten fordi man jo ikke har evnen til å puste helt ned i lungene, fordi "level`en" hindrer litt av opptaket, og da er det ikke lett å være noen.

så må dere reise tidlig hjem da, så ikke mamma og pappa blir bekymret over hvor de håpefulle er, eller dere kan ringe en eller annen som kan hause opp litt omkring dette, eller har enerett på alle ånder i området..

lykke til.

for det første så syntes jeg dette var utrolig teit skrevet.mere barnslig faktisk!
enkelte mennesker tror på gjenferd,ånder og spirituelle ting! og hvis ikke du gjør d,hva gjør du her da??????........en annen ting er at JA,det er masse masse tråder om lier,mange som er intr i plassen! er det dermed sakt at siden andre har skrevet om lier før så kan man selv ikke gjøre det??...jeg har MINE spørsmål akkurat som andre har SINE spørsmål! det er et faktum at det er organer der når nrk nyheter går ut med ungdommer som stjeler å filmer,jeg var intr i og vite om noen viste om d,eller hadde kanskje video opptak.DET HAR IKKE VÆRT SPURT OM DETTE HER INNE FØR.kanskje hvis DU hadde hjærne hadde du fått d med deg?! :oops:
her inne har man respekt for hverandre,skal hvertfall vise høflighet..rart du ikke fikk en advarsel for spydigheter.Trenger hun en ny hjærne bare fordi hun tok feil av vestfold og buskerud?
ærligtalt.....og en annen ting,se bort fra sarkasmen...teknisk sett hvis du hadde hjærne hadde du oppført deg på forum OG skjønt at en død hjærne går ikke ann å legge i et levende menneske!
skønner ikke hva du gjør her hvis alle er så hjærne døde :shock:
Antall ord: 508

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: menneske organer

Innlegg av sandalfon »

jeg tar ikke feil... det står litt om lier i vestfold tråden -- spøkelsesguiden
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

Re: menneske organer

Innlegg av ghosthunter1 »

hun har faktisk rett ;)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: menneske organer

Innlegg av sandalfon »

hun? meg ? ja jeg vet jeg har rett,,,, takk
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ghost_lover
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 06 Okt 2005 12:48
18
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Fredrikstad/Østfold

Re: menneske organer

Innlegg av Ghost_lover »

Jeg også synes det er veldig rart at det ligger igjen utstyr og organer på stedet. Dette er jo med på å få fram nysgjerrigheten til folk, og at de drar dit. Hadde nok ikke vært like mange som hadde dratt dit hvis det hadde vært en helt tom bygning..

Organer og andre "menneskedeler" skal jo kastes på en spesiell måte, og at det da ligger fritt i en bygning som ikke er stengt skikkelig er jo da på en måte et lovbrudd? Hvem som helst har jo tilgang på dette..
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puseladd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 03 Jan 2009 15:43
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Tønsberg

Re: menneske organer

Innlegg av puseladd »

Dette her var nytt for meg, når ble dette sykehuset lagt ned?
Noen som har bilder?
Mener jeg har lest at en del av sykehuset fremdeles er i drift, (eller var det et annet sykehus?)
Går det ikke ann å finne ut på et bibliotek eller noe om historien til dette sykehuset?
Hvis utstyr og menneskerester ligger igjen må det være en grunn til at alle som jobbet der bare forsvant så fort

Og hvorfor er ikke dette blitt stengt av?

Vet det er forbudt å gå inn der osv, men hvis noen har noen bilder eller mer info ville jeg satt pris på det.

Skal sjekke litt rundt og se om jeg finner noe historie på stedet.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Halvard
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 20 Okt 2008 21:23
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fåfeng

Re: menneske organer

Innlegg av Halvard »

Fant ikke noe på wiki, fant om modum bad da. Har vasket der (sommerjobb), creeeeeepy sted. Alle dører har smekk-låser som går igjen automatisk, og alle pasient rom er prikk like.
Antall ord: 35
Mørket er best,lyset er ok....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links