UFO, Kornsirkler & fenomenFinnes d liv uti der??:O

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

CoLLecToR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2006 23:54
18

Innlegg av CoLLecToR »

Hvis det finnes liv der ute, er det egentlig lite sannsynlig at de har vært her.
Universet er så ufattelig stort at nærmeste solsytem med inteligent liv ville vært så langt unna at de aldri ville kommet frem til Jorda.
Antall ord: 43
h4xx0r

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Okt 2007 23:14
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

jeg tror det. får ikke så lenge siden så jeg et program med sånt, å da sa noen folk at de hadde funnet døde bakterier ute i rommet. Det kan vel tyde på noe. :mozilla_undecided: hmm..
Antall ord: 37
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

tror du skal være ganske naiv hvis du tror at vi er alene her i universet. Det må bare finnes liv på andre planeter. Det finnes påstander at "de" er redde for å kontakte jorden fordi vi har så mye "truende" duppedingser som vi har sendt opp for beskyttelse, men jeg vet ikke.. Jeg er spesielt interesert i Area 51 i nevada og MIB.. (Men In Black). Noen mener disse er utenomjordiske, men de kan også være såkalte "goverment officials", siden ingen vet hvem de er.

skikkelig interesant tema

\\zaha
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IselinS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Nov 2007 21:58
16
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av IselinS »

eg såg ufo i går:O di e sjikkeli fine:D den va rett udforbi huse mitt..
Antall ord: 19
Iselin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kingdrani
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2007 14:55
16

Innlegg av kingdrani »

tror dere alle stjernene er der bare for ingenting? så klart di ikke er det di må vel lyse på noe di og kansje et annet solsystem med en planet med liv på?
Antall ord: 33
Hallo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ernie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2006 10:45
17
Lokalisering: narvik

Innlegg av Ernie »

Jeg tror hver stjerne har et solsystem :mozilla_laughing:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

jeg fror på soler og stjerner og alver og feer............og nisser!
Antall ord: 12
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

CoLLecToR skrev:Hvis det finnes liv der ute, er det egentlig lite sannsynlig at de har vært her.
Universet er så ufattelig stort at nærmeste solsytem med inteligent liv ville vært så langt unna at de aldri ville kommet frem til Jorda.
Hehehe...typisk jordboer-svar.....de som er bevisste på sine forbindelser til andre solsystemer i vår galakse(inkl meg selv) vet at utenomjordiske har besøkt Jorden i alle tider - men de siste tusener av år mer diskre da pga vår kollektive bevissthet avgjør om en kan ha offentlig kontakt eller ikke. Og svaret er NEI for øyeblikket. Det er for mange som har mye frykt for utenomjordisk kontakt i deres bevissthet.

Når en sier at det ikke er mulig for utenomjordiske å besøke oss pga lyshastighet osv..det er ensidig 3D bevissthet kontrollert informasjon uten former for multidimensjonalitet i seg om man forstår hvor jeg vil. Indianere på det Amerikanske kontinentet har hatt kontakt med utenomjordiske i alle tider FORDI de er vant med å endre bevisstheten sin. De er MOTTAKELIGE for kontakt og forbindelser til multidimensjonale grupper. Det samme med flere andre urfolk verden over som følger urgamle spirituelle tradisjoner.

En må med andre ord være mottakelig - å tørre å endre bevisstheten sin til å være mottakelig multdimensional kanal. Hvordan gjør man det for å sikre seg slik mottakelighet - slik parabolantenne for andre dimensjoner? Ved å jobbe bevisst med seg selv på alle plan - kontinuerlig og så komme inn i en flyt av naturlig spiral - en er connected til gudommelige planet i hele galaksen vår og i Universet forøvrig. Når man spiller på lag med disse kreftene så er man på vei mot å være mottakelig for utenomjordisk kontakt.

Det er mulig for utenomjordiske å besøke oss - fordi deres hjerner og bevissthet er med å skaper "reisene" deres. De er kapable fordi de har nådd mye lengre enn oss pr i dag. Men de er våre fremtidige selv og dermed betyr det at vi vil gjøre det samme i fremtiden. Det vil være mulig for oss i fremtiden. En må gå utover 3D bevisstheten ensidige kontrollerte informasjonskanaler. En må tørre og våge å gå bak den kontrollerte informasjonsflyten i ens bevissthet om at sånn og sånn er ikke mulig. Utenomjordiske har seg en god latter når de ser at vi ikke tror generelt at de kan reise.

Det finnes spor i flere kraftsteder og spesielle pyramider o.l. verden over ang utenomjordisk kontakt. I pyramidene i Egypt så er det bilder av solguden Ra - som er en erkeengel fra Pleiadene. Vi har utenomjordiske gener i vår DNA - Pleiadene er en av bidragsyterene. Hvordan vet jeg alt dette?Hvordan kan jeg vite slike ting? Jeg har søkt etter Jordas levende bibliotek som egentlig stammer fra Alcyone - en stjerne i Pleiadene. Og få tilgang til denne informasjonsbanken om Jordas historie - ens egen historie og andre ting så kreves det at en jobber mye med seg selv og løser opp floker og knuter fra fortiden som inkl tidligere liv. Jeg har levd mange liv på Jorden - det har du også - men det var dette med å være bevisst på å jobbe endel med seg selv og gi slipp på tung og mørk energi og få mer energiflyt.

Om dette bare er eventyr for deg så er det realitet i fremtiden. Maya-evolusjonsbevissthets kalenderen stopper i 2011/2012. Ny kalender vil bli kanalisert til "alle" som er mottakelig. Jordas kollektive bevissthet vil endre seg - ingen vet helt hvordan - den som lever får erfare og se. Men de som er mottakelig for sitt multdimensjonelle selv vil merke endringene rimelig sterkt i positiv forstand.

Høres det utrolig fantastisk ut at noen mennesker på Jorden NÅ kan ha tilgang til en viss grad til jordas levende bibliotek via deres bevissthet?Ingen kontrollerer den type informasjonsbank - den har jeg vært på søken etter og fått tilgang til interessant og ren informasjon om Jorden. Noen kanaler verden over har også tilgang. Alle kan få tilgang. Jeg vet hvordan du kan få tilgang. Jeg har mal - siden jeg selv har tilgang så vet jeg hvordan du også kan få tilgang. Føler du deg tiltrukket til å vite så er det bare å sende en pm. Så kan jeg gi deg interessante råd. Det kreves mye av deg. En må ofre mye og jobbe mye med seg selv som sagt.

Know your consciousness - then you will get real access to the Earth`s living library - ren informasjon - uten kontroll fra vår kollektive bevissthet. Da vil man vite om ens fleste inkarnasjoner og en vil spille på lag med ens multdimensjonale selv.
Antall ord: 790
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

David Skywalker skrev:
CoLLecToR skrev:Hvis det finnes liv der ute, er det egentlig lite sannsynlig at de har vært her.
Hehehe...typisk jordboer-svar.....de som er bevisste på sine forbindelser til andre solsystemer i vår galakse(inkl meg selv) vet at utenomjordiske har besøkt Jorden i alle tider - -----------8<---------
Typisk svar fra blindt troende. Du, som har litt så grundig lurt tidligere. Du visste at jorden skulle bråsnu i mai 2003, var det ikke? Har du ikke lært at du ikke vet noenting? At alt du tror er kun blind tro, og at vi andre som prøvde å fortelle deg det den gang hadde rett da, og kanskje kan ha rett nå også?
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Enig med BA
Dette er ett hav av ukontrollerbare ville teorier, som setter de som prøver seg litt mere edrueligt og se å UFO materialet, i pinlig forlegenhet.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 15:21
17
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

Spørs om ikke "himmelvandreren" har vært borti litt for mye peyote... Dessuten - Pleiadene - det er jo riv ruskende galt å påstå at noen "kommer fra" Pleiadene, det er ikke snakk om sju stjerner der, men om minst femti, og de ligger laaaaaangt fra hverandre. Hva er galt med Alfa Kentauri, den ligger tross alt mye nærmere jorden?
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg personlig er overbevist om at det finnes liv. Ettersom jeg selv og flere som jeg kjenner har sett ufo'er. :D

Folk som har sett burde fortelle om det, iallfall her anonymt på internett til å begynne med. Er interessant å høre hva andre har sett
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Så fordi du og noen andre har sett noe dere ikke vet hva er, så er dette en god indikasjon for deg på at det eksisterer liv, ikke bare i universet, men som har besøkt jorden?
Antall ord: 37
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg tror på ufo'er.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Jeg tror på ufo'er.
Så du tror på uidentifiserte flygende objekter? Javel, men hvorfor mener du at disse kommer fra verdensrommet, og inneholder en intelligent rase?
Antall ord: 29
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links