Nåja, hvor overbevisende disse forsøkene var er det tydeligvis delte meninger om. De som stilte spørsmålene visste allerede svarene.Treo skrev:Grunnen til at man i det hele tatt begynte å forske seriøst på det var at det ga så overbevisende resultater. Så overbevisende at det ble slått full alarm fra høyeste hold om en mulig lekk av informasjon, da Inge Swann og Pat Price "så" topphemmelige kodenavn og informasjon fra dokumenter i en militærbase. Pat Price tegnet og beskrev en kran på en Russisk base som var nærmest identisk med en kran som faktisk var der. Det ble gjennomgått en etterforskning for å se om det kunne ha skjedd et brudd på nasjonal sikkerhet. Dette er ikke fullverdige bevis, men nok til at det bør tas seriøst. Du kan lese mer om det her. Dessuten tror jeg ikke de hadde gjenopptatt prosjektet i DIA, og så i CIA uten at de hadde fått gode resultater.
Ellers kan du se rapporten her. Nå skal jeg innrømme at jegikke har lest hele, bare skummet gjennom halvparten, men det jeg så var ikke lovende for prosjektet.