UFO, Kornsirkler & fenomenJeg så det

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

zaha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2006 21:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

så en ufo konferanse på internett i dag. tatt opp fra 2001. alle vitnene har avlagt ed til den amerikanske etterretningstjenesten om at det de sa var sant. der var det blandt annet radarmålinger av UFOer som gikk mange ganger raskere en det vi kan klare å lage maskiner til her på jorda. på konferansen spekulerte de i at disse intelegente vesenene fra andre planeter var redde for å kontakte oss, fordi vi har plassert mange "våpen" i rommet. Så min oppfatning er at de er redde oss og at de komuniserer med oss igjennom kornsirkler ol.

men alle har forskjellige meninger her.
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

BMFLEX skrev:Dersom du ser lenge på en stjerne kan det se ut som om den beveger seg selvom den ikke gjør det. Prøv selv neste gang det er stjerneklart. Så ser du om det er det du opplevde. Beveger seg da ikke over store avstander, men små rykk og sirkler.
Det var midt på lyse dagen da jeg så det. Så da var det ingen stjerner!
Antall ord: 69
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

her er jeg enig i BMFLEX sin teori. jeg har også stirret på stjerner, og de har begynt å bevege seg. men det er selvfølgelig øynene mine som blir slitne av å stirre og fokusere på en så liten ting.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Jeg så det

Innlegg av snuppedilla »

23 skrev:enten innbiller jeg meg det eller så har jeg sett det.
altså stjerner rører ikke på seg sånn sett, og de syns ikke som veldig store heller.
men da jeg var på vei hjem fra tanta mi engang så jeg på det jeg trodde var en stjerne i starten stjerne som viste seg og være en ufo i mine øyne ufo, hele veien hjem.
den rørte på seg i sirkler osv og den så ganske stor ut også hadde den litt mer form enn det en stjerne har.

Noen forklaringer på det?
En satelitt på fylla....
Antall ord: 102
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Nå gadd ikke jeg lese gjennom alt,så visst noen har sagt dette før så må jeg unnskylde :mozilla_tongue:
Det er mye som beveger seg på himmelen...Bare se etter!
Jeg tror det meste er sattelitter,er sikkert mange av dem :)
Men jeg vet jo ikke da...
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

23
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

Satelitter beveger seg ikke på den måten.
Det jeg har skrevet prøv og se for deg forklaringene mine, så kanskje du/dere skjønner hva jeg mener, I tilleg til at denne tingen var mere synlig enn stjerner.

Men dere får tro hva dere vill... Jeg tror fortsatt ikke det var en stjerne eller satelitt.
Antall ord: 58
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Lokalisering: Avsides

Innlegg av evamystikk »

Prøv å gå en tur en sen kveld. Se på månen mens du går. vil ikke månen følge etter deg mens du går? Jo... Jeg tviler ikke på at du snakker sant, jeg har også opplevd noe lignende. Har skrevet om det før så jeg gidder ikke skrive det på nytt hvis den tråden fortsatt ligger her inne. Men du bør tenke på at det ser ut som ting beveger seg selv om det ikke gjør det. :)
Antall ord: 86
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

23
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mai 2006 14:26
18

Innlegg av 23 »

evamystikk skrev:Prøv å gå en tur en sen kveld. Se på månen mens du går. vil ikke månen følge etter deg mens du går? Jo... Jeg tviler ikke på at du snakker sant, jeg har også opplevd noe lignende. Har skrevet om det før så jeg gidder ikke skrive det på nytt hvis den tråden fortsatt ligger her inne. Men du bør tenke på at det ser ut som ting beveger seg selv om det ikke gjør det. :)
Altså jeg kan vel se forskjell på en "UFO" og Månen hehe.. Men jeg får nå tro hva jeg vil ;)
Antall ord: 110
Det du ikke ser er der et sted.
Noen ser det andre ser det ikke, men om det er der så ser det på deg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

23 skrev:Satelitter beveger seg ikke på den måten.
Det jeg har skrevet prøv og se for deg forklaringene mine, så kanskje du/dere skjønner hva jeg mener, I tilleg til at denne tingen var mere synlig enn stjerner.

Men dere får tro hva dere vill... Jeg tror fortsatt ikke det var en stjerne eller satelitt.
Det er tydelig at du allrede har gjort deg opp en mening om hva dette er. Så hvorfor spør du om en forklaring? Hva er poenget med at vi skal bruke tid på å gi deg forklaringer på hva det kan være du har sett, når du allerede er så sikker?

Og siden jeg og andre nå har gitt deg en forklaring som ikke passet med din egen teori vil du oppfatte oss som negative og ikke troende.

Og du er ikke den første som spør om forklaringer, men egentlig ikke vil høre dem. Hvorfor spør folk hvis de mener de vet?

Irriterer meg at så mange gjør det :)

Hva vil dere høre?

Jada det er aliens du så. Det var nok en gruppe aliens som har fattet interesse for deg og familien din, så derfor fulgte de bilen. Og de kommer nok igjen. Sikkert neste skuddår.

Og en annen ting. Stjerner har forskjellige lysstyrker. Kommer ann på avstanden. Du ser solen bedre enn de andre stjernene sant?
Antall ord: 237
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Edit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2006 21:32
18

Innlegg av Edit »

For det første: Hva tror du selv at det var da?

For det andre: Hvorfor skal alt som beveger seg på himmelen bli betegnet som satelitt?? Er det for at det skal være noe håndast og forståelig?
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av BMFLEX »

Edit skrev:For det første: Hva tror du selv at det var da?

For det andre: Hvorfor skal alt som beveger seg på himmelen bli betegnet som satelitt?? Er det for at det skal være noe håndast og forståelig?
Hva med å lese tråden før du poster ett innlegg? Så ser du hva hun\han selv mener det er.

Satelitt er 1 teori. Synsbedrag en annen. Hva er din teori Edit?
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Edit
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Edit »

BMFLEX skrev:

Hva med å lese tråden før du poster ett innlegg? Så ser du hva hun\han selv mener det er.

Jeg har lest tråden. Hvorfor tror du jeg spurte om akkurat det da? Hovedinleggeren ser h*n så noe på himmelen og spør om det kanskje kan være det. Som regel er den første tanken man har den riktige. Ikke den framprovoserte men den rene.

Jeg har ikke noen definisjonsteorier, det har jeg ikke behov for. Men som sagt det er masse på himmelen som er satelitter, men det er og andre ting der som ikke er det, som vi kan se.

Har du forresten sett at det er stjerner som blinker rødt, blått og hvitt? I forskjellige rekkefølger.

Men trenger ikke alltid bekreftelse fra andre for å finne ut av det man ser eller føler. Man kjenner på det selv og føles det rett, så er det rett akkurat på det tidspunktet.

Skjønner du hva jeg mener?
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av BMFLEX »

Edit skrev:
BMFLEX skrev:

Jeg har lest tråden. Hvorfor tror du jeg spurte om akkurat det da? Hovedinleggeren ser h*n så noe på himmelen og spør om det kanskje kan være det. Som regel er den første tanken man har den riktige. Ikke den framprovoserte men den rene.

Jeg har ikke noen definisjonsteorier, det har jeg ikke behov for. Men som sagt det er masse på himmelen som er satelitter, men det er og andre ting der som ikke er det, som vi kan se.

Har du forresten sett at det er stjerner som blinker rødt, blått og hvitt? I forskjellige rekkefølger.

Men trenger ikke alltid bekreftelse fra andre for å finne ut av det man ser eller føler. Man kjenner på det selv og føles det rett, så er det rett akkurat på det tidspunktet.

Skjønner du hva jeg mener?
Jada, skjønner hva du mener. Men det betyr ikke at jeg på noen måte er enig.

Du skrev:
Som regel er den første tanken man har den riktige? ikke den framprovoserte men den rene.

Vel, dersom jeg hadde sett noe slikt hadde jeg tenkt, hvordan fly kan dette være, det hadde jeg automatisk tenkt etter ett par år i forsvaret hvor vi studerte bl.a spionfly nærmere. Hadde jeg derimot vært en ihugga fan av det paranormale og det ukjente hadde jeg antakeligvis heller tenkt Aliens. Hadde jeg bare vært intr i stjerner og planeter hadde jeg tenkt stjerneskudd\satelitt.

Så hvis disse tre personlighetstypene hadde sett dette samtidig, hva er da riktig. Jeg mener at svar på slike ting er lettere å finne etter å ha blitt presentert for diverse teorier og forskjellige mulige forklaringer. MEN da er det viktig å være åpne for andre teorier.

Men å si at den første tanken som regel er riktig er jeg veldig uenig i.

Du skrev:

Fly tenker du på. Hvor vil du med dette?
Antall ord: 426

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Edit
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Edit »

BMFLEX skrev:Jada, skjønner hva du mener. Men det betyr ikke at jeg på noen måte er enig.
Det er heller ikke min intensjon, at du skal være enig med meg. Om du ikke er det; flott. Om du er det; flott det og.
BMFLEX skrev:Du skrev:
Som regel er den første tanken man har den riktige? ikke den framprovoserte men den rene.

Vel, dersom jeg hadde sett noe slikt hadde jeg tenkt, hvordan fly kan dette være, det hadde jeg automatisk tenkt etter ett par år i forsvaret hvor vi studerte bl.a spionfly nærmere. Hadde jeg derimot vært en ihugga **BANNEORD!?** av det paranormale og det ukjente hadde jeg antakeligvis heller tenkt Aliens. Hadde jeg bare vært intr i stjerner og planeter hadde jeg tenkt stjerneskudd\satelitt.

Så hvis disse tre personlighetstypene hadde sett dette samtidig, hva er da riktig. Jeg mener at svar på slike ting er lettere å finne etter å ha blitt presentert for diverse teorier og forskjellige mulige forklaringer. MEN da er det viktig å være åpne for andre teorier.
Jeg vil kalle de 3 forskjellige framprovoserte tanker. Det er ikke den oprinnelige tanken. Det er den første *kall den gjerne ubevisste* tanken jeg prøver å forklare her. Mulig jeg gjør det såbla dårlig med det får nå så være.
BMFLEX skrev:Men å si at den første tanken som regel er riktig er jeg veldig uenig i.
Det er helt greit det.
BMFLEX skrev:Du skrev:

Fly tenker du på. Hvor vil du med dette?
Nei det er ikke fly jeg tenker på, og jeg vil ikke noen vei med denne siste. Den var bare en liten observasjon jeg har gjort. Det er stjerner som blinker i forskjellige farger. Ikke mer ikke mindre.
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av BMFLEX »

Joda, skjønner hva du mener med fremprovoserte meninger. Men dersom man for eksempel aldri hadde hørt om aliens hadde man heller aldri tenkt i de baner da man så noe på himmelen.

Stjerner med forskjellige farger har jeg egentlig aldri lagt merke til. Hva kommer det av?
Kan ikke være høytflyvende fly a?
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links