UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Til de som tror på UFO
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Asker
Ja, gå og lån den og få deg en god latter - om du da ikke river deg i håret av alle de merkelige framstillingene.
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Dessuten reagerer jeg på overskriften her: Tror du på UFO?
Hva mener du egentlig med det?
Skal prøve å spesifisere: Jeg tror på at mange mennesker - inklusive meg selv - har sett mystiske lys på himmelen, lys og andre fenomener de ikke har funnet noen vettug forklaring på.
Men om du med UFO mener flygende tallerkener befolket av små grønne menn fra Alfa Centauri - da tviler jeg sterkt.
Vennligst utdyp det du mener.
Skal prøve å spesifisere: Jeg tror på at mange mennesker - inklusive meg selv - har sett mystiske lys på himmelen, lys og andre fenomener de ikke har funnet noen vettug forklaring på.
Men om du med UFO mener flygende tallerkener befolket av små grønne menn fra Alfa Centauri - da tviler jeg sterkt.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2007 21:38
- 17
Her er en dansk side av ufo observasjoner:Skeptikerdama skrev:Dessuten reagerer jeg på overskriften her: Tror du på UFO?
http://www.ufo-sandheden.dk/ufo/dansk-f.htm
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2008 21:24
- 16
:mozilla_cool:
Kort og greit: UFO betyr Uidentifisert, Flygende Objekt. Betegnelsen oppsto i dokumenter og rapporter hos det amerikanske luftforsvaret men da som UFOB.
Det betyr ikke annet enn et objekt, lysfenomen eller annet som ikke på stående fot kan identifiseres. Siden observasjonene er så forskjellige (selv om en del typiske går igjen), må vi anta at de forskjellige fenomenene har like forskjellige forklaringer.
Jeg kan har vært på ett av Luukanens foredrag og kan bekrefte hva hun sa: "På alle hennes foredrag satt det angivelig en norsk offiser i salen og påvirket hjernen hennes med stråler så hun ikke skulle si for mye. Jeg sier ikke mer....
Kort og greit: UFO betyr Uidentifisert, Flygende Objekt. Betegnelsen oppsto i dokumenter og rapporter hos det amerikanske luftforsvaret men da som UFOB.
Det betyr ikke annet enn et objekt, lysfenomen eller annet som ikke på stående fot kan identifiseres. Siden observasjonene er så forskjellige (selv om en del typiske går igjen), må vi anta at de forskjellige fenomenene har like forskjellige forklaringer.
Jeg kan har vært på ett av Luukanens foredrag og kan bekrefte hva hun sa: "På alle hennes foredrag satt det angivelig en norsk offiser i salen og påvirket hjernen hennes med stråler så hun ikke skulle si for mye. Jeg sier ikke mer....
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Re: Til de som tror på UFO
J.N. Jacobsensgt. 1Audun skrev:Tilgjengelig på Fredrikstad bibliotek Får vel gå å låne den. Mon tro hvor i all verden det biblioteket befinner seg da...
Antall ord: 28
*** OOO***
Hide post links |
Ja jeg tror på ufo'er.
Og diskuterer ofte med venner og familie om slike ting.
Hvilken bok er det, hva handler den om?
Og diskuterer ofte med venner og familie om slike ting.
Hvilken bok er det, hva handler den om?
Antall ord: 24
Hide post links |