UFO, Kornsirkler & fenomenUFO filmet over sørlandet

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

etter å ha sett en masse ufo video opptak på nettet går iallefall mine mistanker til forsvaret. Kanskje ikke det norske, men russisk og amerikansk. De har nok mye rart de driver og tester.. sjekk feks F-117 stealth fighter. ( ja det er gammelt men de har garantert modifisert det) Det kan gå utrolig høyt opp i atmosfæren og kan sikkert, der oppe skape et merkelig syn nede på jorden. Sjekk også det topphemmelige flyet Aurora. Og man kan jo bare spekulere i hva russerne holder på med...
Husk at nazistene holdt på med slike runde farkoster under andre verdenskrig. Sjekk

http://www.stevequayle.com/High.Jump/Vr ... omeda.html

Noen ganske interessante bilder der. Mye bra lesestoff og. Kan tenke meg at usa fikk tak i den infoen etter eller under krigen og har fortsatt med prøving og feiling av disse merkelige farkostene.
Men man skal jo ikke si at vi ikke blir besøkt av andre vesener da ;-)
Det ville vært dumt når man tenker på hvor mange stjerner som er rundt oss :-)
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Deep Space skrev:etter å ha sett en masse ufo video opptak på nettet går iallefall mine mistanker til forsvaret. Kanskje ikke det norske, men russisk og amerikansk. De har nok mye rart de driver og tester.. sjekk feks F-117 stealth fighter. ( ja det er gammelt men de har garantert modifisert det) Det kan gå utrolig høyt opp i atmosfæren og kan sikkert, der oppe skape et merkelig syn nede på jorden. Sjekk også det topphemmelige flyet Aurora. Og man kan jo bare spekulere i hva russerne holder på med...
Husk at nazistene holdt på med slike runde farkoster under andre verdenskrig. Sjekk

http://www.stevequayle.com/High.Jump/Vr ... omeda.html

Noen ganske interessante bilder der. Mye bra lesestoff og. Kan tenke meg at usa fikk tak i den infoen etter eller under krigen og har fortsatt med prøving og feiling av disse merkelige farkostene.
Men man skal jo ikke si at vi ikke blir besøkt av andre vesener da ;-)
Det ville vært dumt når man tenker på hvor mange stjerner som er rundt oss :-)
Forsvaret i Amerika er det værste jeg vet, så en video på Discovery i sommer. Der ble en familie livstruende skadet av UFO`er, og eneste forsvaret brydde seg om var å spørre om hvordan UFO`ene så ut. De nektet også på at de hadde sendt ut helikopter til det stedet...
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2007 10:49
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

den første filmen kan jo likså godt være ett innsekt, måten den beveger seg på. Den sorte tingen ser ut som en gassballong, lysene ser ut som solen som reflekterer av den. :)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ulriktr
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 22:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

Innlegg av ulriktr »

hmm...
Antall ord: 1
BE BRAVE AND GO WITH HONOR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mortex
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2007 16:48
17

Innlegg av mortex »

hvis du studerer størrelsen på de som liksom skal være ufo i forhold til omgivelsene, ser du at de bare kan være en liten fjernstyrt ting.
Antall ord: 29
Det som er uendelig kan ikke forklares, hvor er da uendelig -_-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links