Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Osiris
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2008 17:48
16
Innleggav Osiris »
ufo skrev:
Ashtar skrev:
ufo skrev:Dette ser bra ut. Spennende.
Nå får vi nok snart en episode med UFO's i serien "Hearbeat" i North Yorkshire
Der har jeg vært
Du har det ja. I "Aidensfield" ?
Er det verd et besøk eller ?
Er litt fan av den serien. Nostalgi heter det vel.
Pussig sammentreff Ashtar, jeg har også vært i "Aidensfield". Koselig liten landsby det. Akkurat som du ser den på tv. Sauer går fritt rundt i Landsbyen og alt virker så fredlig og rolig der. Så hvis det er det man liker, så er det absolutt verdt et besøk. Og hvis en attpåtil følger med på serien kan det jo være ekstra artig.
Det er faktisk rundt i landskapet der at en togscene til Harry Potter ble spilt inn også. :mozilla_laughing:
Nå får vi nok snart en episode med UFO's i serien "Hearbeat" i North Yorkshire
Der har jeg vært
Du har det ja. I "Aidensfield" ?
Er det verd et besøk eller ?
Er litt fan av den serien. Nostalgi heter det vel.
Pussig sammentreff Ashtar, jeg har også vært i "Aidensfield". Koselig liten landsby det. Akkurat som du ser den på tv. Sauer går fritt rundt i Landsbyen og alt virker så fredlig og rolig der. Så hvis det er det man liker, så er det absolutt verdt et besøk. Og hvis en attpåtil følger med på serien kan det jo være ekstra artig.
Det er faktisk rundt i landskapet der at en togscene til Harry Potter ble spilt inn også. :mozilla_laughing:
Har fulgt med på serien siden den startet jeg. Synes den er bra. Stort sett så er engelske serier bra. Leste ett eller annet sted for en tid tilbake at "Ventress" i serien skal bli usatt for en ufo-seanse og bli liggende i koma. Så får vi se da.
Hvordan kommer man seg best fram til Goathland /"Aidensfield" da ??
Den tekniske eksperten kan ikke ha vært mye til teknisk ekspert. Han mener videoen er ekte, mye på grunn av den urolige kameraføringen, og at det er vanskelig å legge på noe på en urolig bakgrunn. Dette er bare tull. Ved å bruke en funksjon i "Adobe After Effects" som heter "motion tracking", kan man lekende lett få objekter til å følge kamerabevegelsene.
Og har man ikke tilgang til dette programmet er det eneste som skal til for å lage noe slikt litt kunnskap om animasjon, og en god porsjon tålmodighet.
Videre sier han at de fuglene/insektene som flyr forbi bildet var bevis for at ufoen ikke var puttet i bildet. Dette er også tull. De flyr såpass fort forbi at man ikke kunne sett om de var foran eller bak objektet. Dessuten er både insektene og ufoen for det meste sorte.
En siste ting er at logikken er fraværende. En høyteknologisk maskin fra det ytre rom - som beveger seg som noe fra en dårlig B-film fra 50-tallet!
Antall ord: 176
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Kimbara skrev:Den tekniske eksperten kan ikke ha vært mye til teknisk ekspert. Han mener videoen er ekte, mye på grunn av den urolige kameraføringen, og at det er vanskelig å legge på noe på en urolig bakgrunn. Dette er bare tull. Ved å bruke en funksjon i "Adobe After Effects" som heter "motion tracking", kan man lekende lett få objekter til å følge kamerabevegelsene.
Og har man ikke tilgang til dette programmet er det eneste som skal til for å lage noe slikt litt kunnskap om animasjon, og en god porsjon tålmodighet.
Videre sier han at de fuglene/insektene som flyr forbi bildet var bevis for at ufoen ikke var puttet i bildet. Dette er også tull. De flyr såpass fort forbi at man ikke kunne sett om de var foran eller bak objektet. Dessuten er både insektene og ufoen for det meste sorte.
En siste ting er at logikken er fraværende. En høyteknologisk maskin fra det ytre rom - som beveger seg som noe fra en dårlig B-film fra 50-tallet!
Jeg legger merke til hvordan du beskriver alle videoer som tull.
At alt bare er tull. Og at du kan lage ufo'er i adobe. Vær så snill a. De fleste skjønner at dette er mulig. Men det betyr ikke at alle ufo'er filmer er laget i adobe. Det er en NYANSE der.
at det ikke er logisk? jeg lurer litt på motivasjon for å benekte alt. Sansynnligivs så vil det bli offisiellt utrykk at avansert liv finnes i slutten av 2008 eller i 2009. Jeg gleder med til å diskutere videre med deg da.
Her er Piloter fra to fly som snakker om UFO'er. disse er fra to ulike fly.
Lyd recordings er også med. History Channel som tok opp saken i dette tilfelle:
Du mente selvsagt astroNOMene. Men om man er objektiv her, er det ikke rart at dette objektet IKKE er opplyst av sola slik som månen er ?
Og, objektet behøver kanskje ikke nødvendigvis være så nær månen som det kan virke som ?